برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

سه راهی کوپلی نیوپایپ 16*16*16

سه راهی کوپلی نیوپایپ 16*16*16 مناسب برای استفاده در انواع لوله کشی های ساختمانی می باشد. این لوله دارای ابعاد 16×16×16 میلی متر می باشد. سه راهی کوپلی نیوپایپ 16*16*16 ساخت شرکت گیتی پسند می باشد.

بیشتر بخوانید
876,900 ‎ریال
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

سه راهی کوپلی نیوپایپ 16*16*16


سه راهی تبدیل کوپلی نیوپایپ نوعی از لوله اتصالات می باشد که جهت گرفتن دو انشعاب کردن لوله آب در لوله کشی استفاده قرار می گیرد. به کمک این سه راهی کوپلی نیوپایپ می توان به لوله های خود دو سر خروجی بدهید. سه راهی کوپلی نیوپایپ 16*16*16 به دلیل کوپلی بودن دارای نصب آسان و ساده ای می باشد که برای نصب آن نیاز به وسایل خاص نمی باشد. در اتصالات کوپلی برای داشتم بهترین آب بندی، از سه اورینگ استفاده می کند که سفت کردن و نصب کردن مهره ی آن توسط ماسوره و آچار روی لوله آب پرس می شود که مانع از ورود و خروج آب می شود. اتصالات نیوپایپ دارای آبکاری نیکل ساخته می شود می باشد که این آبکاری به آن خاصیت ضد زنگ و جرم داده است که مانع از افت فشار آب می شود.

سه راهی کوپلی 

هنگام کار با لوله های نیوپایپ بهتر است که از سری ها و اتصالات همان مدل استفاده نمایید زیرا استفاده از دیگر مدل ها به دلیل تفاوت های سایزی حتی در صورت تفاوت خیلی ریز، باعث خوردگی سری آن ها می شود. این خوردگی باعث می شود که آب بندی آن خراب شود. با خراب شدن آب بندی باعث می شود که راندمان آن پایین بیاید و ریزش آب از لوله می شود. این سه راهی کوپلی نیوپایپ 16*16*16 دارای استقامت بسیار بالایی می باشد به نحوی که می تواند تا دمای 90 درجه و فشار 10 بار را تحمل نماید. این سه راهی کوپلی نیوپایپ 16*16*16 مناسب برای استفاده هم به صورت روکار و توکار نصب می شود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
سه راهی کوپلی نیوپایپ
عنوان کالا
سه راهی کوپلی نیوپایپ 16*16*16
برند
گیتی پسند
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
کیفیت لعاب
درجه یک
آبکاری
نیکل
ورودی آب
سرد - گرم
سایز لوله
16*16*16
نوع بسته بندی
کارتن
تعداد در بسته بندی
12
کارتن کوچک
48

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود