برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

زانو چپقی کوپلی نیوپایپ "1*25

زانو چپقی کوپلی نیوپایپ "1*25 دارای بدنه ای از جنس آلیاژ درجه یک و بهترین پلیمر ها می باشد که می تواند سال های بسیار طولانی بدون کوچک ترین مشکلی کار می دهد. این زانو چپقی کوپلی نیوپایپ ساخت شرکت گیتی پسند می باشد.

بیشتر بخوانید
1,373,100 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

زانو چپقی کوپلی نیوپایپ "1*25


از زانو های چپقی درجه کوپلی نیوپایپ در لوله کشی برای متصل نمودن دو لوله استفاده می کنند که بیشتر برای گوشه ها و قسمت هایی که لوله های آب نیاز به عمود شدن و در آمدن به حالت 90 درجه لوله مورد کاربرد می باشد. این زانو چپقی کوپلی نیوپایپ "1*25 از آب بندی بین لوله و اتصالت نیوپایپ بسیار خوبی می باشد ولی بهتر است که از اورینگ های ویژه این محصول که در کنار آن عرضه می شود استفاده کنید تا دوام آن در برابر نشتی آب بسیار بیشتر شود. اتصالات نیوپایپ شرکت گیتی پسند از آلیاژ درجه یک همراه با آبکاری از جنس نیکل تولید شده است تا در برابر خوردگی و رسوب گیری بسیار مقاوم شود.

بهترین زانوی چپقی کوپلی 


از این شیر می توانید برای خروج لوله از دیوار ها استفاده نمایید. به کمک زانو چپقی کوپلی نیوپایپ "1*25 می توان شیر ها آب را به لوله ی آب خانه متصل نمود. این زانو زانو چپقی کوپلی نیوپایپ "1*25 به دلیل حالت عمود بودن آن بسیار پر کاربرد می باشد و لوله کش ها از آن در کار های خود بسیار استفاده می نمایند. این زانو چپقی کوپلی نیوپایپ "1*25 مناسب برای لوله هایی با همین سایز مناسب می باشند. این زانو چپقی کوپلی نیوپایپ "1*25 به صورت کارتنی عرضه می شود که در هر کارتن کوچک 32 دارای 8 عدد در هر بسته می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
زانو چپقی کوپلی نیوپایپ
عنوان کالا
زانو چپقی کوپلی نیوپایپ "1*25
برند
گلسار
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
نوع رنگ
استاتیک
کیفیت لعاب
درجه یک
آبکاری
نیکل
ورودی آب
سرد - گرم
سایز لوله
"1*25
نوع بسته بندی
کارتن
تعداد در بسته بندی
8
کارتن کوچک
32

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود