برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

زانو ° 90 روپیچ کوپلی نیوپایپ "3/4*20

زانو ° 90 روپیچ کوپلی نیوپایپ "3/4*20 دارای بدنه ای از جنس فلز های پنج لایه می باشد. این زانو ° 90 روپیچ کوپلی نیوپایپ "3/4*20 به دلیل جنس با کیفیت می تواند سال های طولانی بدون خراب شدن و زنگ زدن و گرفتن جرم به شما کار بدهد.

بیشتر بخوانید
547,872 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

زانو ° 90 روپیچ کوپلی نیوپایپ "4/3*20


لوله آب پنج لايه مدل PEX-b-Al-PEX-b دارای طـول عمر بالای حداقل ۵۰ سال می باشد که می تواند حرارت را تا حداكثر ۹۰ درجه تحمل نماید. این زانو ° 90 روپیچ کوپلی نیوپایپ " 4/3*20 دارای آب بندی و عایق بسیار قوی می باشد که باعث می شود که نفوذ اكسيژن به داخل لوله به صفر برسد و دمای آب تغییری نکند. این زانو دارای بدنه ای از جنس آلیاژ درجه یک می باشد. این آلیاژ مقاوم در برابر بسياري از مواد شيميايي و فشار می باشد که به راحتی خم و شکسته نمی شود. حنس آلیاژ آن به گونه ای است که ضريب انبساط طولي بسيار ناچيزی دارد و در اثر سردی و گرمی دچار تغییر سایز و اندازه نشده و لوله های شما را خراب نمی کند. آب موجود در آن دچار افت فشار آب نمی شود زیرا قسمت داخلی لوله بسیار هموار بوده و اصلا جرم نمی گیرد.

خرید زانوی 90 درجه


این زانو ° 90 روپیچ کوپلی نیوپایپ " 4/3*20 دارای نصب سريع، آسان می باشد که خود شما می توانید آن را به راحتی به لوله های خود وصل نمایید. این زانو ° 90 روپیچ کوپلی نیوپایپ " 4/3*20 دارای خاصیت ضد زنگ و رسوب می باشد. این لوله مناسب برای انواع سیستم های آب سرد و گرم می باشد. این زانو ° 90 روپیچ کوپلی نیوپایپ " 4/3*20 برای دادن زاویه 90 درجه و عمود در لوله کشی ها استفاده می کنند. این زانو ° 90 روپیچ کوپلی نیوپایپ " 20*3.4 دارای قیمت مناسب می باشد. شرکت گیتی پسند تمام سعی خود را کرده است که محصولات با کیفیت را روانه بازار نماید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
زانو ° 90 روپیچ کوپلی نیوپایپ
عنوان کالا
زانو ° 90 روپیچ کوپلی نیوپایپ "3/4*20
برند
گیتی پسند
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
نوع رنگ
استاتیک
کیفیت لعاب
درجه یک
آبکاری
نیکل
ورودی آب
سرد - گرم
سایز لوله
"3.4*20
نوع بسته بندی
کارتن
تعداد در بسته بندی
14
کارتن کوچک
48

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود