برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

زانو ° 90 کوپلی نیوپایپ 20*20

زانو ° 90 کوپلی نیوپایپ 20*20 دارای خاصیت و ویژگی های بسیار می باشد که دارای ضریب انبساط و انقباض بسیار کمی می باشد. این زانو مانع از ورود هوا و اکسیژن به درون لوله از طریق خود می باشد که این ویژگی می تواند مانع از جرم گیری و زنگ زدن داخل لوله می شود.

بیشتر بخوانید
868,200 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

زانو ° 90 کوپلی نیوپایپ 20*20

در لوله کشی معمولا از زانو های 90 درجه کوپلی نیوپایپ برای متصل نمودن دو لوله استفاده می کنند که بیشتر برای گوشه ها و قسمت هایی که برای عمود شدن و در آمدن به حالت 90 درجه لوله مورد کاربرد می باشد. این زانو ° 90 کوپلی نیوپایپ 20*20 از آب بندی بین لوله و اتصالت نیوپایپ بسیار خوبی می باشد ولی بهتر است که از اورینگ های ویژه این محصول که در کنار آن عرضه می شود استفاده کنید تا دوام آن در برابر نشتی آب بسیار بیشتر شود. اتصالات نیوپایپ شرکت گیتی پسند از آلیاژ درجه یک همراه با آبکاری از جنس نیکل تولید شده است تا در برابر خوردگی و رسوب گیری بسیار مقاوم شود.

زانوی 90 درجه گیتی پسند

از این شیر می توانید برای خروج لوله از دیوار ها استفاده نمایید. به کمک این زانو ° 90 کوپلی نیوپایپ 20*20 می توان شیر ها آب را به لوله ی آب خانه متصل نمود. این زانو ° 90 کوپلی نیوپایپ 20*20 به دلیل حالت عمود بودن آن بسیار پر کاربرد می باشد و لوله کش ها از آن در کار های خود بسیار استفاده می نمایند. این زانو ° 90 کوپلی نیوپایپ 20*20 مناسب برای لوله هایی با سایز 20 در 20 میلی متر مناسب می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
زانو 90 کوپلی نیوپایپ
عنوان کالا
زانو 90 کوپلی نیوپایپ 20*20
برند
گیتی پسند
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
کیفیت لعاب
درجه یک
آبکاری
نیکل
ورودی آب
سرد - گرم
سایز لوله
20 میلی متر
نوع بسته بندی
کارتن
تعداد در بسته بندی
14
کارتن کوچک
56

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود