برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

بوشن تبدیل کوپلی نیوپایپ 20*25

بوشن تبدیل کوپلی نیوپایپ 20*25 مناسب برای تبدیل سری های لوله های نیوپایپ می باشد که می تواند در برابر فشار ها مقاومت نماید. این بوشن تبدیل کوپلی نیوپایپ 20*25 برای لوله های با سایز 25 در 20 سانتی متر مناسب می باشد. این بوشن تبدیل کوپلی نیوپایپ 20*25 دارای بدنه ی فلزی می باشد.

بیشتر بخوانید
939,500 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

بوشن تبدیل کوپلی نیوپایپ 20*25

اتصالات نیوپایپ از آلیاژ برنج با آبکاری نیکل ساخته می شود تا از خوردگی، فرسایش و رسوب گیری آن جلوگیری شود. به دلیل فلزی بودن این بوشن تبدیل نور از درون آن نمی گذرد در نتیجه در درون آن میکروب ها و جلبک ها رشد نمی کند. این آلیاژ به دلیل این که دارای حداکثر مقاومت 90 درجه ای می باشد می تواند در درون خود هم آب سرد و هم آب گرم عبور دهد در نتیجه می توان از آن برای مصارف آب گرم و سرد استفاده نمود. سری آن به گونه ای می باشد که خود شما می توانید آن را نصب کنید و دارای نصب آسان می باشد. این فلز در برابر خوردگی و زنگ و اسیدی و بازی شدن آب بسیار مقاوم بوده که مانع تغییر رنگ و بوی و طعم آب را تغییر نمی دهد.

بوشن تبدیل نیوپایپ 

این بوشن تبدیل کوپلی نیوپایپ 20*25 عايق حرارتی و الكتريكی می باشد که برابر ضربه های معمولی مقاوم بوده و به راحتی نمی شکند و باعث نشتی آب نمی شود. این بوشن تبدیل کوپلی نیوپایپ 20*25 برای نصب به ابزار های گران قیمت نیاز ندارد و فقط کافی است که آچار های معمولی لوله کشی را داشته باشید. بوشن تبدیل کوپلی نیوپایپ 20*25 دارای آب بندی بسیار با کیفیتی می باشد که آب درون آن به راحتی منتقل می شود و دچار افت فشار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
بوشن تبدیل کوپلی نیوپایپ
عنوان کالا
بوشن تبدیل کوپلی نیوپایپ 20*25
برند
گیتی پسند
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
سایز لوله
20*25
نوع بسته بندی
کارتن
تعداد در بسته بندی
12
کارتن کوچک
48
تگ ها

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود