برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

بوشن تبدیل کوپلی نیوپایپ 16*25

این بوشن تبدیل کوپلی نیوپایپ 16*25 یکی از جدیدترین و بهترین محصولات تولید شده توسط شرکت گیتی پسند می باشد که آن را تبدیل برای لوله های نیوپایپ استفاده می کنند. این بوشن تبدیل کوپلی نیوپایپ دارای سایز 25 در 16 میلی متر می باشد و مناسب برای لوله هایی با همین سایز می باشد.

بیشتر بخوانید
849,600 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

بوشن تبدیل کوپلی نیوپایپ 16*25

اتصالات نیوپایپ از آلیاژ برنج با آبکاری نیکل ساخته می شود تا از خوردگی، فرسایش و رسوب گیری آن جلوگیری شود. به دلیل فلزی بودن این بوشن تبدیل نور از درون آن نمی گذرد در نتیجه در درون آن میکروب ها و جلبک ها رشد نمی کند. این آلیاژ به دلیل این که دارای حداکثر مقاومت 90 درجه ای می باشد می تواند در درون خود هم آب سرد و هم آب گرم عبور دهد در نتیجه می توان از آن برای مصارف آب گرم و سرد استفاده نمود. سری آن به گونه ای می باشد که خود شما می توانید آن را نصب کنید و دارای نصب آسان می باشد. این فلز در برابر خوردگی و زنگ و اسیدی و بازی شدن آب بسیار مقاوم بوده که مانع تغییر رنگ و بوی و طعم آب را تغییر نمی دهد.

بهترین بوشن های تبدیل 

این بوشن تبدیل کوپلی نیوپایپ 16*25 عايق حرارتی و الكتريكی می باشد که برابر ضربه های معمولی مقاوم بوده و به راحتی نمی شکند و باعث نشتی آب نمی شود. این بوشن تبدیل کوپلی نیوپایپ 16*25 برای نصب به ابزار های گران قیمت نیاز ندارد و فقط کافی است که آچار های معمولی لوله کشی را داشته باشید. بوشن تبدیل کوپلی نیوپایپ 16*25 دارای آب بندی بسیار با کیفیتی می باشد که آب درون آن به راحتی منتقل می شود و دچار افت فشار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
بوشن تبدیل کوپلی نیوپایپ
عنوان کالا
بوشن تبدیل کوپلی نیوپایپ 16*25
برند
گیتی پسند
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
ورودی آب
سرد - گرم
سایز لوله
16*25
نوع بسته بندی
کارتن
تعداد در بسته بندی
16
کارتن کوچک
64

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود