برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

رابط روپیچ کوپلی نیوپایپ "1*25

این رابط روپیچ کوپلی نیوپایپ دارای سایز "1*25 می باشد که می تواند بر روی انواع لوله های نیوپایپ با این سایز نصب نمود. این رابط روپیچ کوپلی نیوپایپ "1*25 دارای آلیاژ درجه یک می باشد که در برابر انتقال دما مقاوم بوده که نمی گذارد گرمای آن از طریق این رابط روپیچ کوپلی نیوپایپ منتقل می شود.

بیشتر بخوانید
1,179,500 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

رابط روپیچ کوپلی نیوپایپ "1*25

فناوری جدیدی که در طراحی، کیفیت بدنه آن و آب بندی عالی به کار رفته است تا بتواند رابط در مدت زمان بسیار طولانی نیز برای شما کار بدهد. بیشتر اتصال های لوله های نیوپایپ معمولا از آلیاژی با آبکاری نیکل ساخته می شوند تا در برابر خوردگی و رسوب گیری مقاوم شوند. یک طرف رابط روپیچ کوپلی نیوپایپ دارای قسمت مهره مانند می باشد که این مهره با آچارخور محکم می شود. رابط روپیچ کوپلی نیوپایپ به رابطی گفته می شود که برای لوله کشی از آن استفاده می کنند. حال رابط چیست؟ رابط به لوله هایی که در لوله کشی های خطوط انتقال برای وصل کردن دو لوله به یک دیگر برای اتصال یافتن استفاده می شود به گونه ای که آب از آن قسمت نریزد.

رابط روپیچ کوپلی گیتی پسند

رابط روپیچ کوپلی نیوپایپ "1*25 دارای مقاوم در برابر دما تا حداكثر ۹۰ سانتی متر می باشد. قابلیت عدم نفوذ اكسيژن به آن باعث شده که این لوله ها زنگ نزد و رسوب ها و جرم نگیرد. جنس بدنه ی آن مقاوم در برابر بسياري از مواد شيميايي می باشد که در صورت اسیدی یا بازی شدن آب و لوله خرابی می شود. این رابط در برابر گرما و سرما مقاوم می باشد به گونی ای که گرما را انتقال نمی دهد و ضریب انبساط و انقباض آن بسیار کم بوده که در گرما و سرما با انبساط دچار شکستی نمی شود. این مدل فلز مقاومت عالي در برابر فشار به علت وجود آلومينيوم می باشد به گونه ای که می تواند 10 بار فشار را تحمل نماید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
رابط روپیچ کوپلی نیوپایپ
عنوان کالا
رابط روپیچ کوپلی نیوپایپ "1*25
برند
گیتی پسند
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
سایز لوله
"1*25
نوع بسته بندی
کارتن
تعداد در بسته بندی
10
کارتن کوچک
40

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود