برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

بوشن ساده کوپلی نیوپایپ 32*32

بوشن ساده کوپلی نیوپایپ 32*32 مناسب برای استفاده در انواع لوله های نیوپایپ در تمامی مصرف ها می باشد. این بوشن به دلیل خوش ساخت بودن و پیروی از استاندارد های جهانی می توان در انواع لوله های اب با سایز 32 میلی متر استفاده نمود به گونه ای که در هنگام نصب آن به هیچ گونه مشکلی نخواهید خورد.

بیشتر بخوانید
1,815,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

بوشن ساده کوپلی نیوپایپ 32*32

این بوشن ساده کوپلی نیوپایپ از جنس فلز و پلیمر می باشد که پلیمر استفاده شده در آن از مدل پلی اتیلن شبکه ای می باشد. پلیمر شبکه ای از بهترین و مناسب ترین نوع پلی اتیلن می باشد. لوله پنج لایه نیوپایپ به خاطر بهره بردن از این نوع پلیمر، استحکام و پایداری بسیار بیشتری در برابر دیگر پلی اتیلن های شاخه ای و خطی است. به دلیل جنس درون این بوشن طعم و بوی آب آشامیدنی شما کوچک ترین تغییری نخواهد کرد. جنس این لوله و مواد به کار رفته در این لوله های پنج لایه مقاومت زیادی را در برابر خوردگی و رسوب گیری در درون لوله دارند. از دیگر مزایا مقاومت در دمای پایین، انعطاف پذیری بالا و ضربه پذیر بودن است.

بهترین بوشن ساده کوپلی

بوشن ساده کوپلی نیوپایپ 3232* دارای سایز 32 در 32می باشد که دارای حالت ساده می باشد. این بوشن ساده کوپلی نیوپایپ را ساخت شرکت گیتی پسند می باشد که شرکت گیتی پسند همواره سعی کرده است از با کیفیت ترین جنس ها و قطعات در محصولات خود استفاده نماید. این بوشن ساده کوپلی نیوپایپ 32*32 در هر بسته خود دارای 8 عدد می باشد. دارای کارتن کوچک 32 می باشد. به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار، سرما و ترک خوردگی از این لوله های پنج لایه نیوپایپ در انواع لوله کشی فن کوئل ها، سردخانه و سرمایش از کف استفاده می شوند.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
بوشن ساده کوپلی نیوپایپ
عنوان کالا
بوشن ساده کوپلی نیوپایپ 32*32
برند
گیتی پسند
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
سایز لوله
32 میلی متر
نوع بسته بندی
کارتن
تعداد در بسته بندی
8
کارتن کوچک
32

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود