برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

رابط توپیچ کوپلی نیوپایپ "3.4*20

رابط توپیچ کوپلی نیوپایپ "3.4*20 مناسب برای استفاده در انواع لوله ها و لوله های نیوپایپ می باشد. این رابط توپیچ کوپلی نیوپایپ "3.4*20 دارای بدنه ای از جنس آلیاژ درجه یکی می باشد گه این آلیاژ به این رابط توپیچ کوپلی نیوپایپ "3.4*20 کمک کرده که در برابر فشار مقاوم باشد و کوچک ترین هوایی را از خود رد نمی کند.

بیشتر بخوانید
636,100 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

رابط توپیچ کوپلی نیوپایپ "3.4*20

اتصالات نیوپایپ معمولا آلیاژ به همراه آبکاری درجه یکی از جنس فلز نیکل تولید می شود. این جنس بدنه له آن کمک می کند که در برابر خوردگی، رسوب مقاوم شود. در طراحی و کنترل کیفیت تولید این رابط توپیچ کوپلی نیوپایپ دقت بسیاری به کار رفته است. شرکت گیتی پسند به دلیل وجود اورینگ های ویژه و دوام و آب بندی موجود در این قطعه کارکرد این رابط توپیچ کوپلی نیوپایپ در شرایط سخت را به شما تضمین می کند. این رابط توپیچ کوپلی نیوپایپ "3.4*20 دارای ابعاد 3.4*20 اینچ می باشد. اتصالات پرسی نیوپایپ که در آن از فناوری نوین دنیا استفاده شده است را می توان به دو صورت مستقل یا همراه با اتصالات رزوه ای نیوپایپ نصب نمود. در اتصالات به جای مهره از یک حلقه استیل استفاده شده است که در هنگام نصب توسط دستگاه پرس بر روی لوله پرس می شود. این اتصالات در مقایسه با اتصالات رزوه ای راحت تر و سریع تر نصب می گردد.

رابط های توپیچ کوپلی نیوپایپ

فلزی که در آن به کار رفته است به آن تحمل حرارت ۹۰ درجه را داده است. این تحمل زیاد باعث می شود که بتوانید آن را در لوله های آب گرم نیز استفاده نمایید. عدم نفوذ گاز ها به داخل لوله باعث شده که این رابط توپیچ کوپلی نیوپایپ از زنگ زدگي و تغيير رنگ آب در داخل لوله جلوگیری کند. این لوله در برابر انواع آب های بازی و اسیدی مقاوم می باشد که مانع از خورندگی لوله می شود. ضريب انبساط آن بسیار کم می باشد که در صورت انبساط به دلیل گرما و انقباض به خاطر سردی آب باعث شکستگی نشود. این رابط توپیچ کوپلی نیوپایپ ضد زنگ می باشد که داخل آن رسوب نمي گيرد و در اثر گذشت زمان هرگز نمي پوسد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
رابط توپیچ کوپلی نیوپایپ
عنوان کالا
رابط توپیچ کوپلی نیوپایپ "3.4*20
برند
گیتی پسند
کشور سازنده
ایران
کیفیت لعاب
درجه یک
آبکاری
نیکل
سایز لوله
"3.4*20
نوع بسته بندی
کارتن
تعداد در بسته بندی
30
کارتن کوچک
120

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود