برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

یونیورست شودر مدل بالتیک

یونیورست شودر مدل بالتیک یکی از علم یونوس دراای دو سسری مکی باشد که یکی از این سری ها کوچک تر و متحرک است و دیگری ثابت است. یونیورست شودر مدل بالتیک داری بدنه ای با کیفیت و قوی است که قابلیت ضد رطوبت دارد. سفارش یونیورست شودر مدل بالتیک

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
57,567,160 ‎ریال 62,573,000 ‎ریال
رنگ
  • طلایی مات
  • کُروم
  • کُروم مات
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

یونیورست شودر مدل بالتیک

یونیورست شودر مدل بالتیک دارای بدنه ای با به روز ترین طراحی های روز دنیاست تا استفاده از آن برای شما به راحت ترین نحو ممکن بشود. دارای بدنه ای با به روز ترین طراحی های روز دنیاست تا استفاده از آن برای شما به راحت ترین نحو ممکن بشود. یونیورست شودر مدل بالتیک دارای کارتریج citec اسپانیا که یک کارتیج باکیفیت است.  باکیفیت است. یونیورست شودر مدل بالتیک دارای لعاب بسیار با کیفیتی است که به شما کمک می کند همه بدنه ی آن را به راحتی تمییز نمایید. 

خرید اینترنتی شیر بالتیک

 یونیورست شودر مدل بالتیک دارای قابلیت تنظیم دمای آب به وسیله آب گرم و سرد است. این کیفیت بالا باعث شده است که کارتریچ آن در برابر دما و فشار بالا مقاوم شود. یونیورست شودر مدل بالتیک دارای بدنه ای با به روز ترین طراحی های روز دنیا می باشد تا استفاده از آن برای شما به راحت ترین نحو ممکن شود.   یونیورست شودر مدل بالتیک دارای بدنه ای از جنس برنج می باشد. یونیورست شودر مدل بالتیک دارای حالت آنتی باکتریال است تا میکروب ها و کثیفی ها به بدنه ی آن نچسبد. این کیفیت بالا باعث شده است که کارتریچ آن در برابر دما و فشار بالا مقاوم شود. 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
یونیورست بالتیک
عنوان کالا
یونیورست شودر مدل بالتیک
برند
شودر
کیفیت لعاب
درجه یک
روش آبکاری
PVD
جنس علم (آلیاژ)
برنج

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود