برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

علم دوش شودر مدل بارانیا

علم دوش شودر مدل بارانیا دارای بدنه ای بسیار با کیفیت است که می تواند سال های زیادی بدون خرابی و زنگ زدن برای شما کار بدهد. علم دوش شودر مدل بارانیا دارای یک سری متحرک و یک سری ثابت است تا راحت تر بتوانید حمام بکنید. سفارش رعلم دوش شودر مدل بارانیا

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
82,920,520 ‎ریال 90,131,000 ‎ریال
رنگ
  • طلایی براق
  • طلایی مات
  • کُروم
  • کُروم مات
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

علم دوش شودر مدل بارانیا

علم دوش شودر مدل بارانیا دارای قیمت بسیار مناسبی است که شما می توانید آن را در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. علم دوش شودر مدل بارانیا دارای قابلیت ضد زنگ است که در محیط های مرطوب دچار زنگ زدن نشود و هم چنین این علم دوش شودر مدل بارانیا عایق رطوبت می باشد. علم دوش شودر مدل بارانیا دارای حالت آنتی باکتریال است تا میکروب ها و کثیفی ها به بدنه ی آن نچسبد.علم دوش شودر مدل بارانیا دارای بدنه ای با به روز ترین طراحی های روز دنیا است تا استفاده از آن برای شما به راحت ترین نحو ممکن بشود. علم دوش شودر مدل بارانیا دارای قابلیت تنظیم دمای آب به وسیله آب گرم و سرد است. 

خرید شیر دوش بارنیا

علم دوش شودر مدل بارانیا یکی از شیر های زیبا و با کیفیت شرکت شودر است که دارای طراحی زیبا به همراه ویژگی های فراران می باشد.  دارای بدنه ای با به روز ترین طراحی های روز دنیاست تا استفاده از آن برای شما به راحت ترین نحو ممکن بشود. دارای بدنه ای با به روز ترین طراحی های روز دنیاست تا استفاده از آن برای شما به راحت ترین نحو ممکن بشود. علم دوش شودر مدل بارانیا دارای کارتریج citec اسپانیا که یک کارتیج باکیفیت است.  باکیفیت است. علم دوش شودر مدل بارانیا دارای لعاب بسیار با کیفیتی است که به شما کمک می کند همه بدنه ی آن را به راحتی تمییز نمایید. 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
علم دوش بارانیا
عنوان کالا
علم دوش شودر مدل بارانیا
برند
شودر
کشور سازنده
ایران
کیفیت رنگ
○●●●●●●
کیفیت لعاب
درجه یک

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود