برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

علم دوش یونیورست شمش برنجی فیروزه مدل فلت

علم دوش یونیورست شمش برنجی فیروزه مدل فلت یکی از جدیدترین و بهترین دوش های بازار می باشد که دارای قیمت مناسبی است. این دوش در دو رنگ طلایی و کرومی تولید شده که نسخه طلایی آن دارای قیمت بالاتری است. علم دوش یونیورست شمش برنجی فیروزه مدل فلت دارای بدنه برنجی می باشد.

بیشتر بخوانید
26,000,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

علم دوش یونیورست شمش برنجی فیروزه مدل فلت

دارای بدنه ای از برنج می باشد می باشد که این بدنه در اثر گذشت زمان و ماندن آب بر روی آن زنگ نمی زند. بر روی این بدنه آبکاری کروم به سبک PVD می باشد که این آبکاری آن را تبدیل به یکی از باکیفیت ترین شیر دوش های موجود تبدیل کرده است. دارای روش سیستم پخش آب پودری می باشد. به کمک این روش می توان از این شیر حتی دار موقع کم بودن فشار آب استفاده نمود. این سیستم پودری آب مطابق با استاندارد های اروپا می باشد. دارای دو رنگ طلایی و کرومی می باشد که رنگ کرومی سفید آن مایل به آبی می باشد. قدرت انعکاس سطح کروم کاری و صیقلی شده در حد 65% می باشد. درون این شیر از موادی ساخته شده است که به مواد و املاح درون آب واکنش نمی دهد. دارای قیمت مناسب می باشد.

علم دوش ایرانی مستطیلی تخت

علم دوش یونیورست شمش برنجی فیروزه مدل فلت یک مدل دوش حمام می باشد که سری های آن به صورت مستطیلی و تخت می باشد. دارای یک سری با ارتفاع قابل تنظیم می باشد. به کمک این ارتفاع قابل تنظیم می توان این دوش را برای انواع قدها در ارتفاع های متفاوت استفاده نمود. این دوش دارای هدر رفت آب بسیار کمی می باشد زیرا بدنه آن از جنس بسیار خوبی تولید شده است که آب از آن پس از بستن والف چکه نمی کند. این دوش دارای دو عدد سری می باشد که یکی از آن ها به صورت ثابت و دیگری متحرک می باشد. به کمک شیلنگ فنری آن و نوع این شیر می توان آن را به دو صورت ثابت و متحرک استفاده نمود. سری آن دارای سه حالت می باشد که می توانید به کمک دکمه قرار گرفته شده در کنار آن، نحوه خروجی از شیر آب را تنظیم نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود