برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر آشپزخانه شودر مدل موناکوپلاس

شیر آشپزخانه شودر مدل موناکوپلاس مناسب برای استقاده در روشویی ها است. این شیر آشپزخانه شودر مدل موناکوپلاس دارای طراحی بسیار زیبایی است به گونه ای که می تواند خانه ی شما را زیبا تر از قبل نماید. 

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
36,346,440 ‎ریال 39,507,000 ‎ریال
رنگ
  • کُروم
  • کُروم مات
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر آشپزخانه شودر مدل موناکوپلاس

شیر آشپزخانه شودر مدل موناکوپلاس دارای بدنه ای از جنس برنج است. شیر آشپزخانه شودر مدل موناکوپلاس دارای قیمت بسیار مناسبی است که شما می توانید آن را در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. شیر آشپزخانه شودر مدل موناکوپلاس دارای حالت چشمی است که در چشمی آن از مادن قرمز با کیفیت استفاده شده است. شیر آشپزخانه شودر مدل موناکوپلاس یکی از شیر های زیبا و با کیفیت شرکت شودر است که دارای طراحی زیبا به همراه ویژگی های فراران می باشد. شیر آشپزخانه شودر مدل موناکوپلاس دارای مکانیزم بسیار پیشرفته ای است که به شما کمک می کند تا 70 درصد در مصرف آب خانه ی خود صرفه جویی کنید. شیر آشپزخانه شودر مدل موناکوپلاس دارای لعاب بسیار با کیفیتی است که به شما کمک می کند همه بدنه ی آن را به راحتی تمییز نمایید. 

خرید شیر موناکوپلاس

دارای بدنه ای با به روز ترین طراحی های روز دنیا است تا استفاده از آن برای شما به راحت ترین نحو ممکن باشد. شیر آشپزخانه شودر مدل موناکوپلاس دارای قابلیت تنظیم دمای آب به وسیله آب گرم و سرد است. شیر آشپزخانه شودر مدل موناکوپلاس دارای کارتریج citec اسپانیا که یک کارتیج باکیفیت است. این کیفیت بالا باعث شده است که کارتریچ آن در برابر دما و فشار بالا مقاوم شود. شیر آشپزخانه شودر مدل موناکوپلاس داری عایق و آبکاری با کیفیتی است که این آبکاری با درجه میکرون بالا انجام گرفته است. شیر آشپزخانه شودر مدل موناکوپلاس دارای حالت آنتی باکتریال است تا میکروب ها و کثیفی ها به بدنه ی آن نچسبد. شیر آشپزخانه شودر مدل موناکوپلاس دارای قابلیت ضد زنگ است که در محیط های مرطوب دچار زنگ زدن نشود و هم چنین این شیر شیر آشپزخانه شودر مدل موناکوپلاس عایق رطوبت است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
موناکوپلاس
عنوان کالا
شیر آشپزخانه شودر مدل موناکوپلاس
برند
شودر
کشور سازنده
ایران
رنگ
کروم
برند کارتریج
citec - سیتک اسپانیا
نوع علم
علم ثابت

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود