برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر سینک شودر مدل پاریس

شیر سینک شودر مدل پاریس درای دسته ی تنظیم اهرمی می بیاشد که بتوانید به کمک آن به راحتی دمای آب را کنترل نمایید. شیر سینک شودر مدل پاریس دارای یک ظرح ساده و کلاسیک می باشد که می توانید آن را در سینک های خانه ی خود استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
21,925,440 ‎ریال 23,832,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر سینک شودر مدل پاریس

شیر سینک شودر مدل پاریس دارای قیمت بسیار مناسبی است که شما می توانید آن را در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. شیر سینک شودر مدل پاریس دارای قابلیت ضد زنگ است که در محیط های مرطوب دچار زنگ زدن نشود و هم چنین این شیر سینک شودر مدل پاریس عایق رطوبت می باشد. شیر سینک شودر مدل پاریس دارای حالت آنتی باکتریال است تا میکروب ها و کثیفی ها به بدنه ی آن نچسبد.شیر سینک شودر مدل پاریس دارای بدنه ای با به روز ترین طراحی های روز دنیا است تا استفاده از آن برای شما به راحت ترین نحو ممکن بشود. شیر سینک شودر مدل پاریس دارای قابلیت تنظیم دمای آب به وسیله آب گرم و سرد است. 

خرید اینترنتی شیر سینک پاریس

شیر سینک شودر مدل پاریس یکی از شیر های زیبا و با کیفیت شرکت شودر است که دارای طراحی زیبا به همراه ویژگی های فراران می باشد.  شیر سینک شودر مدل پاریس دارای قابلیت تنظیم دمای آب به وسیله آب گرم و سرد است. این کیفیت بالا باعث شده است که کارتریچ آن در برابر دما و فشار بالا مقاوم شود. شیر سینک شودر مدل پاریس دارای بدنه ای با به روز ترین طراحی های روز دنیا می باشد تا استفاده از آن برای شما به راحت ترین نحو ممکن شود. دارای بدنه ای با به روز ترین طراحی های روز دنیاست تا استفاده از آن برای شما به راحت ترین نحو ممکن بشود. دارای بدنه ای با به روز ترین طراحی های روز دنیاست تا استفاده از آن برای شما به راحت ترین نحو ممکن بشود. شیر سینک شودر مدل پاریس دارای کارتریج citec اسپانیا که یک کارتیج باکیفیت است.  

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
شیر سینک پاریس
عنوان کالا
شیر سینک شودر مدل پاریس
برند
شودر
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل
سیستم باز و بسته
اهرمی

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود