برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر آشپزخانه دومنظوره شودر مدل آتلانتیک فنری

شیر آشپزخانه دومنظوره شودر مدل آتلانتیک فنری دارای سری به صورت فنری است تا بتوانید آن را حرکت دهید و سریع تر  عمل شست و شو را انجام دهید. شیر آشپزخانه دومنظوره شودر مدل آتلانتیک فنری دارای قیمت بسیار مناسبی است که توسط شرکت شودر ساخته شده است.

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
49,104,080 ‎ریال 53,374,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر آشپزخانه دومنظوره شودر مدل آتلانتیک فنری

دارای بدنه ای با به روز ترین طراحی های روز دنیاست تا استفاده از آن برای شما به راحت ترین نحو ممکن بشود. دارای بدنه ای با به روز ترین طراحی های روز دنیاست تا استفاده از آن برای شما به راحت ترین نحو ممکن بشود. شیر ظرفشویی دومنظوره شودر مدل آتلانتیک فنری دارای کارتریج citec اسپانیا که یک کارتیج باکیفیت است. شیر ظرفشویی دومنظوره شودر مدل آتلانتیک فنری دارای بدنه ای با به روز ترین طراحی های روز دنیا می باشد تا استفاده از آن برای شما به راحت ترین نحو ممکن شود.   شیر ظرفشویی دومنظوره شودر مدل آتلانتیک فنری دارای بدنه ای از جنس برنج می باشد. شیر ظرفشویی دومنظوره شودر مدل آتلانتیک فنری دارای حالت آنتی باکتریال است تا میکروب ها و کثیفی ها به بدنه ی آن نچسبد. این کیفیت بالا باعث شده است که کارتریچ آن در برابر دما و فشار بالا مقاوم شود. 

سفارش شیر آشپزخانه دومنظوره شودر مدل آتلانتیک فنری

شیر ظرفشویی دومنظوره شودر مدل آتلانتیک فنری دارای لعاب بسیار با کیفیتی است که به شما کمک می کند همه بدنه ی آن را به راحتی تمییز نمایید.  شیر ظرفشویی دومنظوره شودر مدل آتلانتیک فنری دارای قابلیت تنظیم دمای آب به وسیله آب گرم و سرد است. این کیفیت بالا باعث شده است که کارتریچ آن در برابر دما و فشار بالا مقاوم شود. شیر ظرفشویی دومنظوره شودر مدل آتلانتیک فنری داری عایق و آبکاری با کیفیتی است که این آبکاری با درجه میکرون بالا انجام گرفته است. شیر ظرفشویی دومنظوره شودر مدل آتلانتیک فنری دارای قابلیت تنظیم دمای آب به وسیله آب گرم و سرد می باشد. شیر ظرفشویی دومنظوره شودر مدل آتلانتیک فنری دارای کارتریج citec اسپانیا که یک کارتیج باکیفیت است.  شیر ظرفشویی دومنظوره شودر مدل آتلانتیک فنری دارای بدنه ای با به روز ترین طراحی های روز دنیا می باشد 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
شیر آشپزخانه دومنظوره آتلانتیک فنری
عنوان کالا
شیر آشپزخانه دومنظوره شودر مدل آتلانتیک فنری
برند
شودر
کشور سازنده
ایران
طرح علم
خم

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود