برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر توکاسه تکی فیروزه

اگر به دنبال یک شیر تک ورودی می گردید که بتوانید فقط به آن لوله آب سرد را وصل نموده و از آن استفاده نمایید، قطعا  شیر توکاسه تکی فیروزه  می تواند خرید فوقالعاده خوبی برای شما گردد.  شیر توکاسه تکی فیروزه  دارای رنگ کرومی می باشد که دارای قیمت شگفیت انگیزی است.

بیشتر بخوانید
3,300,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر توکاسه تکی فیروزه

برای کنترل این شیر از سیستم باز و بست اهرمی استفاده شده است که این سیستم کار کنترل دمای آب را برای شما راحت تر می کند که سبک آن بسیار خاص می باشد. برای کنترل کردن آب خروجی کافی است قسمت اهرمی را به بالا و سمت چپ و راست بچرخانید. شیر کاسه ای تکی فیروزه در بدنه خود از کارتریج سایز 35 بهره می برد که نوع آن پایه کوتاه است. دارای یک ورودی می باشد که می توانید از ان برای آب سرد یا آب گرم استفاده نمایید. بدنه آن در برابر انتقال گرما مقاوم است که گرما از درون آن به بیرون و برعکس منتقل نمی شود؛ این خاصیت باعث شده که دست شما در اثر برخورد با قسمت آب داغ آن نسوزد. نوع علم آن از نوع فنری می باشد که می توانید به راحتی آن را تنظیم نموده و استفاده نمایید. گروه شیرآلات بهداشتی و ساختمانی بر روی آن از نوعی عایق استفاده کرده است که به آن خاصیت ضد باکتری داده است. بدنه آن در برابر انواع اشعه های خورشیدی مانند پرتوی فرابنفش مقاوم می باشد.

مزایای شیر توکاسه ای فیروزه

شیر فیروزه توکاسه ای یکی از بهترین شیر های تولید شده توسط شرکت شیرآلات بهداشتی و ساختمانی فیروزه است. در بدنه این شیر از بهترین جنس های روز دنیا یعنی فلز برنج و کروم استفاده شده است که به آن قدرت ضد زنگ داده است. در بدنه این شیر از برنج و کروم استفاده شده است. دارای یک ورودی می باشد می باشد که می توانید از آن به عنوان ورودی آب سرد استفاده نمایید. بر روی این بدنه برنجی یک لایه آبکاری به ضخامت 20 میکرون قرار گرفته است. جنس آبکاری از فلز نیکل و کروم می باشد. آبکاری آن به روش PVD انجام شده است. روش PVD باعث شده که این شیر بتواند در برابر انواع خش ها و ضربه ها مقاوم باشد و بدنه ای آن ضد آب می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
توکاسه تکی
عنوان کالا
شیر توکاسه تکی فیروزه
برند
فیروزه
کشور سازنده
ایران
رنگ
کروم
کیفیت رنگ
○○●●●●●
آبکاری
نیکل کروم
روش آبکاری
PVD
ضخامت آبکاری
20 میکرون
کیفیت آبکاری
○○●●●●●
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
جنس دسته
برنج
سیستم باز و بسته
اهرمی
سیستم نصب
توکاسه
زیربندی
تک پیچ
سایز کارتریج
35
نوع کارتریج
پایه کوتاه
کیفیت کارتریج
○○●●●●●
پلاتور (آبفشان)
معمولی خوب
کیفیت پلاتور
○○●●●●●
سایز پایه
کوتاه
نوع علم
علم ثابت
سایز علم
کوتاه
جنس علم (آلیاژ)
برنج
طرح علم
خم
گارانتی
5 سال
خدمات پس از فروش
10 سال
رتبه گارانتی و خدمات پس از فروش
○○●●●●●
رتبه کیفیت
○○●●●●●
ورودی آب
سرد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود