برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر ظرفشویی دیواری فیروزه مدل آراز

شیر ظرفشویی دیواری فیروزه مدل آراز دارای دو رنگ کرومی و سفید می باشد. دارای علمی به صورت خم می باشد که حنس این علم از برنج است. این علم از مدل کوتاه می باشد. شیر ظرفشویی دیواری فیروزه مدل آراز دارای ورودی آب سرد و گرم می باشد. 

بیشتر بخوانید
8,400,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر ظرفشویی دیواری فیروزه مدل آراز

این شیر لوکس و زیبا به رنگ کرومی تولید شده است. شیر ظرفشویی فیروزه مدل آراز دارای بدنه ای از جنس برنج درجه یک می باشد؛ بر روی آن آبکاری از جنس نیکل کروم انجام شده است. ضخامت آبکاری آن 20 میکرون می باشد. دارای سیستم ورودی آب گرم و آب سرد است که نحوه ی کنترل آن به کمک دسته اهرمی آسان می باشد. رنگ آن ضد آب است. شرکت فیروزه این شیر بسیار با دوام را کرده ساخته است. شرکت گروه شیرآلات بهداشتی و ساختمانی فیروزه در سال 1379 تاسیس شده است. این شرکت یکی از بهترین کمپانی های تولید شیرآلات ساختمانی می باشد. شرکت فیروزه همواره تلاش خود را نموده است که کیفیت کالا های تولیدی خود را بالا ببرد و بهترین جنس را به مشتریان خود ارائه دهد. محصولات شرکت فیروزه دارای کیفیت بدنه بسیار بالایی می باشند. این شیر آب دارای قیمت مناسبی است. بدنه این شیر در اثر گرمای شیر آب و آفتاب اصلا داغ نمی شود و دست شما را در صورت تماس با آن نمی سوزد. برای بهتر شدن جنس پایه و این شیر لوکس، شرکت فیروزه بر روی آن از بهترین نوع آبکاری PVD انجام داده است. در آبکاری این شیر فلز های نیکل و کروم وجود دارد. این شیر لوکس در برابر خش و لکه مقاوم بوده که این خود یک مزیت بزرگ می باشد.

مزایای شیر ظرفشوییی آراز

کارتریج آن به سایز 35 است که مدل آن پایه کوتاه می باشد. دارای خاصیت آنتی باکتری است که آن را تبدیل به یکی از بهداشتی ترین شیرآلات موجود کرده است. سیستم باز و بسته کردن این شیر به صورت اهرمی می باشد که کنترل آن راحت تر از نسخه های کلاسیک می باشد. بر روی بدنه آن اصلا جرم، باکتری و کثیفی نمی ماند و شیر به بهداشتی ترین شکل تولید شده است. بدنه این شیر آب برنجی می باشد که استحکام زیادی دارد. برای تمیز کردن و شست و شوی آن بهتر است از پارچه نرم استفاده کرد. بدنه آن مقاوم در برابر انواع اشعه های خورشید می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
آراز
عنوان کالا
شیر ظرفشویی دیواری فیروزه مدل آراز
برند
فیروزه
کشور سازنده
ایران
کیفیت رنگ
○○●●●●●
آبکاری
نیکل کروم
روش آبکاری
PVD
ضخامت آبکاری
20 میکرون
کیفیت آبکاری
○○●●●●●
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
جنس دسته
برنج
سیستم باز و بسته
اهرمی
سیستم نصب
توکاسه
زیربندی
تک پیچ
سایز کارتریج
35
نوع کارتریج
پایه کوتاه
کیفیت کارتریج
○○●●●●●
پلاتور (آبفشان)
معمولی خوب
کیفیت پلاتور
○○●●●●●
سایز پایه
کوتاه
نوع علم
علم متحرک
سایز علم
کوتاه
جنس علم (آلیاژ)
برنج
طرح علم
خم
گارانتی
5 سال
خدمات پس از فروش
10 سال
رتبه گارانتی و خدمات پس از فروش
○○●●●●●
رتبه کیفیت
○○●●●●●
ورودی آب
سرد - گرم

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود