برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر ظرفشویی فیروزه مدل رویال

 شیر ظرفشویی فیروزه مدل رویال  به صورت رو کار و دیوار نصب می شود. این شیر دارای بدنه برنجی و کرومی می باشد که این جنس اصلا نمی شکند. بر روی آن نیز از بهترین آبکاری PVD استفاده شده است که به آن خاصیت ضد خش و ضد جرم داده است.

بیشتر بخوانید
9,290,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر ظرفشویی فیروزه مدل رویال

گروه شیرآلات بهداشتی و ساختمانی فیروزه یکی از بهترین شرکت های تولید شیر آلات خانه می باشد. شرکت فیروزه در این مدت کم توانسته جوایز و افتخارات بسیاری را همچون استاندارد ملی ایران را کسب نماید. محصولات این شرکت معمولا دارای 5 سال ضمانت و 10سال خدمات پس از فروش را می باشند. شعار شرکت فیروزه همواره بر پایه جذب مشتری و تلاش برای رفع نیاز های آن ها بوده است. به این دلیل است که محصولات این شرکت دارای کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسبی می باشند. شیر ظرفشوئی فیروزه مدل رویال دارای بدنه ای محکمی از جنس کروم و برنج می باشد که بر روی آن آبکاری از جنس نیکل کروم کشیده شده است. آبکاری انجام شده بر روی آن دارای خاصیت ضد آب و ضد لک است که در اثر آب، رنگ این شیر با کیفیت تغییر نمی کند و بدنه آن اصلا زنگ نمی زند. نوع کارتریج آن به صورت پایه کوتاه می باشد که سایز آن 35 است. دارای ورودی های آب گرم و سرد می باشد. این شیر لوکس دارای ترکیب رنگ بسیاز زیبایی می باشد که می توانید با توجه به سلیقه خود و در طراحی داخلی استفاده نمایید.

مزایای شیر آب رویال

بر روی این شیر توالت ماهان از آبکاری از مدل PVD کشیده شده است که فلز های موجود در این آب کار نیکل کروم می باشد. این شیر خصوصیات بسیاری را به خاطر نوع آبکاری خود دارد. یکی از مهم ترین از این خاصیت ها این است که این شیر فیروزه در برابر خش و لکه بسیار مقاوم است که به سختی آن خش می گیرد. دارای خاصیت آنتی باکتریال است که بر روی آن اصلا باکتری و جرم و کثیفی نمی ماند و شیر به صورت بهداشتی ترین شکل تولید شده است. برای تمیز کردن و شوست و شوی آن بهتر است از پارچه نرم استفاده کرد. بر روی این پارچه می توان از صابون و حتی سرکه رقیق شده استفاده نمود تا به بدنه آن آسیب نرسد. بدنه آن مقاوم در برابر حرارت و اشعه فرا بنفش می باشد که در اثر گرمای شیر آب داغ اصلا بدنه آن داغ نمی شود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
رویال
عنوان کالا
شیر ظرفشویی فیروزه مدل رویال
برند
فیروزه
کشور سازنده
ایران
رنگ
رز گلد
آبکاری
نیکل کروم
ضخامت آبکاری
20 میکرون
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
جنس دسته
برنج
سیستم باز و بسته
اهرمی
سیستم نصب
روکار
سایز کارتریج
35
نوع کارتریج
پایه کوتاه
سایز پایه
کوتاه
جنس علم (آلیاژ)
برنج
ورودی آب
سرد - گرم

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود