برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر ظرفشویی شاوری استیل البرز مدل ST-311

شیرآلات بهداشتی استیل البرز

شیر ظرفشویی استیل البرز

بیشتر بخوانید
40,777,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیرآلات بهداشتی استیل البرز

شیر ظرفشویی شاوری استیل البرزمدلST-311

شیرظرفشویی شاوری استیل البرز مدل ST-311 جزو شیرهای شاوری محسوب می‌شود که اهرم آن در وسط قرار دارد.

شیر ظرفشویی استیل البرز مدل ST-311 دارای طراحی تمام استیل است. در واقع یکی از ویژگی هایی که این شیر را در بین مدل های موجود در بازار خاص می کند، همین است. استفاده از بدنه‌ای از جنس آلیاژ استیل، این شیر را بیش از گذشته در برابر رطوبت و زنگ زدن مقاوم کرده است. این بدنه بدون سرب می باشد. بنابراین آب آشامیدنی شما کاملا بهداشتی بوده و نیازی نیست که نگران سلامتی خود باشید. استیل البرز به این مورد بسنده نکرده و محصول خود را به پوششی از جنس استیل ضد زنگ مجهز کرده تا خیال شما از هر نظر راحت باشد.

امروزه خرید شیرظرفشویی شاوری استیل البرز مدل ST-311 با توجه به طراحی زیبا و منحصربفردی که در ساختار آن بکار رفته، بسیار محبوب است. این نوع شیر آشپزخانه معمولا دارای علم‌های بلندی می‌باشد. اما ویژگی خاص آن که باعث شده لقب شیر ظرفشویی شلنگدار را به خود اختصاص دهد، شلنگ نسبتا بلندی است که از آبریز آن خارج می‌شود. این شلنگ به طوری طراحی شده که قابلیت چرخش بصورت 360درجه را برای کاربر فراهم کند. مکانیزم کارکرد آن هم بدین صورت است که در انتهای دیگر شلنگ شاوری، وزنه‌هایی تعبیه شده که با وارد کردن اندکی کشش، شلنگ را به جای اولیه خود برمی‌گرداند. شیرظرفشویی شاوری استیل البرز مدل ST-311 برای شستشوی قابلمه ها، ظروف بزرگ و اطراف سینک بسیار مناسب است و به کمک آن شما می‌توانید به راحتی در بین سینک‌ها جابجا شوید.همچنین شیر ظرفشویی شاوری استیل البرز مدل ST-311 دارای حالت اسپری کننده نیز می‌باشد. در این حالت جریان آب به صورت آبشاری از آبریز خارج می‌شود که در نتیجه راحتی بیشتری جهت شستشوی سینک برای کاربر فراهم می‌کند. این ویژگی در شیر ظرفشویی علم فنری نیز قابل مشاهده است. اما ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که نصب شیر آشپزخانه شاوری کمی مشکل است که برای آن بایستی از متخصصین کمک بگیرید.

همانطور که می دانید امروزه در شیرآلات اهرمی برای کنترل جریان آب سرد و گرم از کارتریج استفاده می شود. شیر ظرفشویی استیل البرز مدل ST-311 به کارتریجی سرامیکی  مجهز شده است. کارتریج سرامیکی مرغوب ترین نمونه موجود در بازار می باشد. با وجود کارتریج سرامیکی دیگر نیازی نیست نگران چکه کردن آب باشید.
محصول دارای 6 سال گارانتی تعویض شرکت استیل البرز می باشد

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود