برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر روشویی دومو الکترونیک لایت کی دبلیو سی

روشویی دومو الکترونیک لایت کی دبلیو سی دارای حالت لایت می باشد. روشویی دومو الکترونیک لایت کی دبلیو سی دارای طرح بسیار زیبایی می باشد. روشویی دومو الکترونیک لایت کی دبلیو سی در چندین رنگ تولید شده است که شما بتوانید رنگ مورد نظر خود را سفاذش دهید. 

بیشتر بخوانید
113,000,000 ‎ریال
رنگ
  • طلایی براق
  • طلایی مات
  • کُروم
  • کُروم مات
  • سفید
  • رزگلد
  • رزگلد مات
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روشویی دومو الکترونیک لایت کی دبلیو سی

روشویی دومو الکترونیک لایت کی دبلیو سی دارای طرح بسیار زیبایی بوده به گونه ای که می توان از آن در انواع طرح های دکوراسین استفاده کرد. روشویی دومو الکترونیک لایت کی دبلیو سی به دلیل داشتن رنگبندی های زیادی می تواند قدرت انتخاب شما را بالا ببرد. نحوه باز و بست شدن آب روشویی دومو الکترونیک لایت کی دبلیو سی به صورت هوشمند یا چشمی می باشد که برای استفاده از آن کافی است دست خود را در روبروی آن گذاشته تا شیر آب را بر روی آن بریزد. این مکانیزم باعث شده که اصراف در آن بسیار پایین بیاید. روشویی دومو الکترونیک لایت کی دبلیو سی دارای یک خروجی می باشد. روشویی دومو الکترونیک لایت کی دبلیو سی ساخت شرکت کی دبلیو سی (kwc) می باشد. شرکت کی دبلیو سی دارای دارای خط تولید در کشور های آلمان، ایالات متحده و ایتالیا می باشد که محصولات آن در کشور خودمان ایران نیز تولید می شود. روشویی دومو الکترونیک لایت کی دبلیو سی دارای کارترج ساخت شرکت سدال کشور اسپانیا می باشد که دارای جنس سرامیکی است. روشویی دومو الکترونیک لایت کی دبلیو سی دارای بدنه ای از جنس آلیاژ برنج می باشد که بسیار با کیفیت و محکم می باشد. در روشویی دومو الکترونیک لایت کی دبلیو سی از آب افشان ساخت شرکت Neoperl Cache که یک شرکت آلمانی می باشد به همراه شلنگ پیسوار Ultra-flex ساخت شرکت Mateu اسپانیا  استفاده شده می باشد.

خرید بهترین روشویی چشمی kwc

روشویی دومو الکترونیک لایت کی دبلیو سی هم دارای ورودی برای آب می باشد که حالت طراحی آن به گونه ای است که فشار آب افزایش دهد. روشویی دومو الکترونیک لایت کی دبلیو سی دارای نرخ آب دهی بالایی می باشد. روشویی دومو الکترونیک لایت کی دبلیو سی ساخته شده توسط کشور خودمان ایران می باشد که تحت لیسانس سوئیس تولید شده است. روشویی دومو الکترونیک لایت کی دبلیو سی در رنگ های رزگلد مات، رز گلد، سفید، طلا مات، طلایی، کروم، کروم مات و مشکی تولید شده است که شما می توانید بسته به سلیقه و طرح دکوراسیون موجود در محل قرار گیری شیر آب، رنگ مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب از مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
دومو الکترونیک
عنوان کالا
روشویی دومو الکترونیک لایت کی دبلیو سی
برند
کی دبلیو سی KWC
کشور سازنده
ایران
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
برند کارتریج
Sedal - سدال اسپانیا
پلاتور (آبفشان)
Neoper آلمان
نوع علم
علم ثابت

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود