برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر روشویی کلاسیک پایه بلند کی دبلیو سی

شیر روشویی کلاسیک پایه بلند کی دبلیو سی دارای پایه بلند می باشد که طول این پایه 33.3 سانتی متر است. شیر روشویی کلاسیک پایه بلند کی دبلیو سی دارای رنگ بندی های زیبایی می باشد که شما می توانید رنگ مورد نظر و سلیقه خود را با بهترین قیمت همین الان سفارش بدهید.

بیشتر بخوانید
66,500,000 ‎ریال
رنگ
  • طلایی براق
  • طلایی مات
  • کُروم
  • کُروم مات
  • سفید
  • مشکی
  • رزگلد
  • رزگلد مات
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر روشویی کلاسیک پایه بلند کی دبلیو سی

شیر روشویی کلاسیک پایه بلند کی دبلیو سی دارای طرح بسیار زیبایی بوده به گونه ای که می توان از آن در انواع طرح های دکوراسین استفاده کرد. همچنین این شیر روشویی پایه بلند دارای رنگبندی های زیادی می باشد که قدرت انتخاب شما را بالا ببرد. نحوه باز و بست کردن شیر روشویی کلاسیک پایه بلند کی دبلیو سی به شکل اهرمی است که شما نیاز به فشار زیاد برای باز و بست کردن آن نیاز نداشته باشید و فقط با کمک کمی حرکت دادن حالت اهرمی آن میزان آب و همچنین گرمای آن را تنظیم نمایید. شیر روشویی کلاسیک پایه بلند کی دبلیو سی دارای یک خروجی می باشد. شیر روشویی کلاسیک کی دبلیو سی ساخت شرکت کی دبلیو سی (kwc) می باشد. شرکت کی دبلیو سی دارای دارای خط تولید در کشور های آلمان، ایالات متحده و ایتالیا می باشد که محصولات آن در کشور خودمان ایران نیز تولید می شود. شیر روشویی پایه بلند کلاسیک کی دبلیو سی دارای کارترج ساخت شرکت سدال کشور اسپانیا می باشد که دارای جنس سرامیکی است. شیر روشویی کلاسیک کی دبلیو سی دارای بدنه ای از جنس آلیاژ برنج می باشد که بسیار با کیفیت و محکم می باشد. در شیر روشویی پایه بلند کلاسیک کی دبلیو سی از آب افشان ساخت شرکت Neoperl Cache که یک شرکت آلمانی می باشد به همراه شلنگ پیسوار Ultra-flex ساخت شرکت Mateu اسپانیا  استفاده شده می باشد.

خرید اینترنتی شیر پایه بلند

شیر روشویی کلاسیک کی دبلیو سی هم دارای ورودی برای آب گرم و هم آب سرد استفاده نمود. شیر روشویی پایه بلند کلاسیک کی دبلیو سی دارای نرخ آب دهی بالایی می باشد. شیر روشویی کلاسیک کی دبلیو سی ساخته شده توسط کشور خودمان ایران می باشد که تحت لیسانس سوئیس تولید شده است. شیر روشویی کلاسیک کی دبلیو سی  در رنگ های رزگلد مات، رز گلد، سفید، طلا مات، طلایی، کروم، کروم مات و مشکی تولید شده است که شما می توانید بسته به سلیقه و طرح دکوراسیون موجود در محل قرار گیری شیر آب، رنگ مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب از مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
کلاسیک پایه بلند
عنوان کالا
شیر روشویی کلاسیک پایه بلند کی دبلیو سی
برند
کی دبلیو سی KWC
کیفیت لعاب
درجه یک
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
نوع کارتریج
پایه کوتاه
برند کارتریج
Sedal - سدال اسپانیا
پلاتور (آبفشان)
Neoper آلمان

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود