برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر روشویی شودر مدل مارینو

شیر روشویی شودر مدل مارینو یکی از جدیدترین و بهترین شیر های ساخت شرکت شودر است که دارای ارتفاع 212 میلی متری است. شیر روشویی شودر مدل مارینو یکی از خوش دست تیرن شیر های روشویی است که می توانید آن را در روشویی خانه ی خود استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
30,952,480 ‎ریال 33,644,000 ‎ریال
رنگ
  • طلایی براق
  • کُروم
  • مشکی طلایی
  • شیری کروم
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر روشویی شودر مدل مارینو

شیر روشویی شودر مدل مارینو داری عایق و آبکاری با کیفیتی است که این آبکاری با درجه میکرون بالا انجام گرفته است. شیر روشویی شودر مدل مارینو دارای بدنه ای با به روز ترین طراحی های روز دنیا می باشد تا استفاده از آن برای شما به راحت ترین نحو ممکن شود. شیر روشویی شودر مدل مارینو دارای کارتریج citec اسپانیا که یک کارتیج ساخت اسپانیا باکیفیت است. دارای بدنه ای با به روز ترین طراحی های روز دنیاست تا استفاده از آن برای شما به راحت ترین نحو ممکن بشود. شیر روشویی شودر مدل مارینو دارای قابلیت تنظیم دمای آب به وسیله آب گرم و سرد می باشد. این کیفیت بالا باعث شده است که کارتریچ آن در برابر دما و فشار بالا مقاوم شود. شیر روشویی شودر مدل مارینو دارای قابلیت تنظیم دمای آب به وسیله آب گرم و سرد است. شیر روشویی شودر مدل مارینو دارای کارتریج citec اسپانیا که یک کارتیج باکیفیت است. شیر روشویی شودر مدل مارینو دارای بدنه ای با به روز ترین طراحی های روز دنیا است تا استفاده از آن برای شما به راحت ترین نحو ممکن بشود. 

خرید اینرتنتی شیر روشویی مارینو

شیر روشویی شودر مدل مارینو دارای قابلیت ضد زنگ است که در محیط های مرطوب دچار زنگ زدن نشود و هم چنین این شیر روشویی شودر مدل مارینو عایق رطوبت می باشد. شیر روشویی شودر مدل مارینو دارای بدنه ای از جنس برنج می باشد. شیر روشویی شودر مدل مارینو دارای قابلیت تنظیم دمای آب به وسیله آب گرم و سرد است. شیر روشویی شودر مدل مارینو دارای کارتریج citec اسپانیا که یک کارتیج باکیفیت است. این کیفیت بالا باعث شده است که کارتریچ آن در برابر دما و فشار بالا مقاوم شود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
مارینو
عنوان کالا
شیر روشویی شودر مدل مارینو
برند
شودر
کشور سازنده
ایران
رنگ
کروم
آبکاری
کروم
برند کارتریج
citec - سیتک اسپانیا
کیفیت کارتریج
○●●●●●●

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود