برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر روشویی پایه بلند شودر مدل باواریا

شیر روشویی پایه بلند شودر مدل باواریا دارای سری و دسته ی اهرمی است. شیر روشویی پایه بلند شودر مدل باواریا دارای طرح L است که شما بتوانید به بهترین شکل از آن استفاده نمایید. شیر روشویی پایه بلند شودر مدل باواریا دارای پایه ای بلند می باشد.

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
35,270,040 ‎ریال 38,337,000 ‎ریال
رنگ
  • کُروم
  • شیری کروم
  • شیری طلا
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر روشویی پایه بلند شودر مدل باواریا

شیر روشویی پایه بلند شودر مدل باواریا دارای قیمت بسیار مناسبی است که شما می توانید آن را در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. شیر روشویی پایه بلند شودر مدل باواریا دارای بدنه ای با به روز ترین طراحی های روز دنیا است تا استفاده از آن برای شما به راحت ترین نحو ممکن بشود. شیر روشویی پایه بلند شودر مدل باواریا دارای قابلیت تنظیم دمای آب به وسیله آب گرم و سرد است. شیر روشویی پایه بلند شودر مدل باواریا دارای قابلیت تنظیم دمای آب به وسیله آب گرم و سرد است. این کیفیت بالا باعث شده است که کارتریچ آن در برابر دما و فشار بالا مقاوم شود. شیر روشویی پایه بلند شودر مدل باواریا دارای بدنه ای با به روز ترین طراحی های روز دنیا می باشد تا استفاده از آن برای شما به راحت ترین نحو ممکن شود.

فروش اینترنتی شیر باوریا

شیر روشویی پایه بلند شودر مدل باواریا یکی از شیر های زیبا و با کیفیت شرکت شودر است که دارای طراحی زیبا به همراه ویژگی های فراران می باشد. شیر روشویی پایه بلند شودر مدل باواریا دارای کارتریج citec اسپانیا که یک کارتیج ساخت اسپانیا باکیفیت است. شیر روشویی پایه بلند شودر مدل باواریا دارای قابلیت ضد زنگ است که در محیط های مرطوب دچار زنگ زدن نشود و هم چنین این شیر روشویی پایه بلند شودر مدل باواریا عایق رطوبت می باشد. شیر روشویی پایه بلند شودر مدل باواریا دارای حالت آنتی باکتریال است تا میکروب ها و کثیفی ها به بدنه ی آن نچسبد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
شیر روشویی پایه بلند باواریا
عنوان کالا
شیر روشویی پایه بلند شودر مدل باواریا
برند
شودر
کشور سازنده
ایران
کیفیت لعاب
درجه یک
سیستم باز و بسته
اهرمی
برند کارتریج
citec - سیتک اسپانیا

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود