برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر روشویی شودر مدل باواریا

شیر روشویی شودر مدل باواریا دارای طرحج زیبا و خاصی است که این طرح به زیبا تر شدن خانه ی شما کمک بسیار زیادی می کند. شیر روشویی شودر مدل باواریا داری زنگ زیبایی است. شیر روشویی شودر مدل باواریا می تواند خرید بسیار خوبی برای شما باشد.

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
23,416,760 ‎ریال 25,453,000 ‎ریال
رنگ
  • کُروم
  • شیری کروم
  • شیری طلا
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر روشویی شودر مدل باواریا

  شیر روشویی شودر مدل باواریا دارای بدنه ای از جنس برنج می باشد. شیر روشویی شودر مدل باواریا دارای حالت آنتی باکتریال است تا میکروب ها و کثیفی ها به بدنه ی آن نچسبد. این کیفیت بالا باعث شده است که کارتریچ آن در برابر دما و فشار بالا مقاوم شود. شیر روشویی شودر مدل باواریا یکی از شیر های زیبا و با کیفیت شرکت شودر است که دارای طراحی زیبا به همراه ویژگی های فراران می باشد.  دارای بدنه ای با به روز ترین طراحی های روز دنیاست تا استفاده از آن برای شما به راحت ترین نحو ممکن بشود. دارای بدنه ای با به روز ترین طراحی های روز دنیاست تا استفاده از آن برای شما به راحت ترین نحو ممکن بشود. شیر روشویی شودر مدل باواریا دارای کارتریج citec اسپانیا که یک کارتیج باکیفیت است.  

فروش اینترنتی شیر روشوی

شیر روشویی شودر مدل باواریا داری عایق و آبکاری با کیفیتی است که این آبکاری با درجه میکرون بالا انجام گرفته است. شیر روشویی شودر مدل باواریا دارای قابلیت تنظیم دمای آب به وسیله آب گرم و سرد می باشد. شیر روشویی شودر مدل باواریا دارای کارتریج citec اسپانیا که یک کارتیج باکیفیت است.  شیر روشویی شودر مدل باواریا دارای بدنه ای با به روز ترین طراحی های روز دنیا می باشد تا استفاده از آن برای شما به راحت ترین نحو ممکن شود. شیر روشویی شودر مدل باواریا دارای قیمت بسیار مناسبی است که شما می توانید آن را در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید شیر روشویی شودر مدل باواریا دارای کارتریج citec اسپانیا که یک کارتیج ساخت اسپانیا باکیفیت است. شیر روشویی شودر مدل باواریا دارای لعاب بسیار با کیفیتی است که به شما کمک می کند همه بدنه ی آن را به راحتی تمییز نمایید. 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
شیر باواریا
عنوان کالا
شیر روشویی شودر مدل باواریا
برند
شودر
کشور سازنده
ایران
کیفیت لعاب
درجه یک
سیستم باز و بسته
اهرمی
برند کارتریج
citec - سیتک اسپانیا

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود