برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر روشویی پایه بلند فیروزه مدل تینا جدید

شیر روشویی پایه بلند فیروزه مدل تینا جدید دارای بدنه ای  تماما برنجی است. دارای دسته باز و بست اهرمی می باشد که می توان به کمک آن به راحتی میزان گرمای آب خروجی از شیر را کنترل نمود. این شیر دارای پایه ای بلند می باشد که قیمت آن بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید
0 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر روشویی پایه بلند فیروزه مدل تینا جدید

پایه ی این شیر از نوع بلند می باشد که از فضای ایجاد شده در زیر آن در شست و شوی انواع وسایل راحت باشید. این شیر آب زیبا دارای سیستم ورودی آب گرم و آب سرد می باشد. این شیر لوکس و زیبا دارای رنگ زرگلد است. شیر دستشویی فیروزه مدل اپی گراف بدنه ای از جنس برنجی بسیار مقاوم و درجه یک دارد که بر روی آن آبکاری از جنس نیکل کروم انجام شده است. ضخامت آبکاری آن 20 میکرون می باشد. رنگ آن ضد آب می باشد. شرکت فیروزه این شیر بسیار با دوام را تولید کرده است. شرکت گروه شیرآلات بهداشتی و ساختمانی فیروزه در سال 1379 تاسیس شد که این شرکت در این مدت کم توانسته تبدیل به یکی از بهترین کمپانی های تولید شیرآلات ساختمانی شود. شرکت فیروزه همواره تلاش کرده است که کیفیت کالا های تولیدی خود را بالا ببرد و بهترین جنس را به مشتریان خود ارائه دهد. محصولات شرکت فیروزه دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند. این شیر آب دارای قیمت مناسبی است.

بهترین شیر روشویی پایه بلند تینا

برای بهتر شدن جنس پایه و بدنه شیر رو شویی تینا، شرکت فیروزه آمده و بر روی آن از بهترین نوع آبکاری PVD انجام گرفته داده است. در آبکاری این شیر فلز های نیکل کروم وجود دارد. این شیر لوکس در برابر خش و لکه مقاوم است که به سختی خش می گیرد. بدنه این شیر در اثر گرمای شیر آب و آفتاب اصلا داغ نمی شود و دست شما را در صورت تماس با آن نمی سوزاند. دارای کارتریج به سایز 35 می باشد. دارای خاصیت آنتی باکتری است که آن را تبدیل به یکی از بهداشتی ترین شیرآلات موجود کرده است. سیستم باز و بسته کردن این شیر به صورت اهرمی می باشد که کنترل آن راحت تر از نسخه های پیچاندنی قدیمی می باشد. بر روی بدنه آن اصلا جرم، باکتری و کثیفی نمی ماند و شیر به بهداشتی ترین شکل تولید شده است. بدنه این شیر آب برنجی می باشد که استحکام زیادی دارد. برای تمیز کردن و شست و شوی آن بهتر است از پارچه نرم استفاده کرد. بدنه آن مقاوم در برابر انواع اشعه های خورشید می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
تینا جدید
عنوان کالا
شیر روشویی پایه بلند فیروزه مدل تینا جدید
برند
فیروزه
کشور سازنده
ایران
رنگ
طلایی مات
کیفیت رنگ
○○●●●●●
آبکاری
نیکل کروم
روش آبکاری
PVD
ضخامت آبکاری
20 میکرون
کیفیت آبکاری
○○●●●●●
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
جنس دسته
برنج
سیستم باز و بسته
اهرمی
سیستم نصب
توکاسه
زیربندی
تک پیچ
سایز کارتریج
35
نوع کارتریج
پایه کوتاه
کیفیت کارتریج
○○●●●●●
پلاتور (آبفشان)
معمولی خوب
کیفیت پلاتور
○○●●●●●
سایز پایه
بلند
نوع علم
علم ثابت
سایز علم
کوتاه
جنس علم (آلیاژ)
برنج
گارانتی
5 سال
خدمات پس از فروش
10 سال
رتبه گارانتی و خدمات پس از فروش
○○●●●●●
رتبه کیفیت
○○●●●●●
ورودی آب
سرد - گرم

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود