برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر روشویی فیروزه مدل مهرسان

شیر روشویی فیروزه مدل مهرسان یکی از جدید ترین و بهترین لوازم بهداشتی شرکت فیروزه می باشد. شیر روشویی فیروزه مدل مهرسان در چهار رنگ سفید، کرومی، مشکی طلایی و طلایی موجود می باشد که قیمت هر کدام از آن ها با هم فرق می کند.

بیشتر بخوانید
4,030,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر روشویی فیروزه مدل مهرسان

در سال 1379 گروه شیرآلات بهداشتی و ساختمانی فیروزه کار خود را شروع کرده است. این شرکت در این مدت کم توانسته جوایز و افتخارات بسیاری را همچون استاندارد ملی ایران و 5 سال ضمانت و 10سال خدمات پس از فروش را کسب نماید. شعار شرکت فیروزه همواره بر پایه مشتری مداری بوده است که به این دلیل است که محصولات این شرکت دارای کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسبی هستد. شیر روشویی فیروزه مدل مهرسان دارای بدنه ای محکمی از جنس کروم و برنج می باشد که بر روی آن آبکاری با کیفیتی کشیده شده است. آبکاری انجام شده بر روی آن دارای خاصیت ضد آب و ضد لک است که در اثر آب، رنگ این شیر با کیفیت تغییر نمی کند و بدنه آن اصلا زنگ نمی زند. نوع کارتریج آن به صورت پایه کوتاه می باشد که سایز آن 35 است. دارای ورودی های آب گرم و سرد می باشد. این شیر لوکس دارای 4 ترکیب رنگ می باشد که می توایند با توجه به سلیقه خود و رنگ مورد نیاز در طراحی خانه خود سفارش دهید.

شیر آب مخصوص روشویی

بر روی این شیر روشویی مهرسان از آبکاریPVD استفاده شده است. این شیر خصوصیات بسیاری به کمک آبکاری PVD پیدا کرده است. یکی از مهم ترین از این خاصیت ها این است که این شیر فیروزه در برابر خش و لکه بسیار مقاوم است که به سختی آن خش می گیرد. دارای خاصیت آنتی باکتریال است که بر روی آن اصلا باکتری و جرم نمی ماند و شیر به صورت بهداشتی ترین شکل تولید شده است. برای تمیز کردن بهتر است از پارچه نرم استفاده کرد. بر روی این پارچه می توان از صابون و حتی سرکه رقیق شده استفاده نمود تا به بدنه آن آسیب نرسد. بدنه آن مقاوم در برابر حرارت می باشد که در اثر ماندن زیر آفتاب و گرمای شیر آب داغ اصلا بدنه آن داغ نمی شود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
مهرسان
عنوان کالا
شیر روشویی فیروزه مدل مهرسان
برند
فیروزه
کشور سازنده
ایران
رنگ
کروم - سفید - مشکی طلایی - طلایی
کیفیت رنگ
○○●●●●●
آبکاری
نیکل کروم
روش آبکاری
PVD
ضخامت آبکاری
20 میکرون
کیفیت آبکاری
○○●●●●●
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
جنس دسته
برنج
سیستم باز و بسته
اهرمی
سیستم نصب
توکاسه
زیربندی
تک پیچ
سایز شیلنگ ورودی
1/2 اینچ
جنس شیلنگ ورودی
خوب
سایز کارتریج
40
نوع کارتریج
پایه کوتاه
کیفیت کارتریج
○○●●●●●
پلاتور (آبفشان)
معمولی خوب
کیفیت پلاتور
○○●●●●●
سایز پایه
کوتاه
گارانتی
5 سال
خدمات پس از فروش
10 سال
رتبه گارانتی و خدمات پس از فروش
○○●●●●●
رتبه کیفیت
○○●●●●●
ورودی آب
سرد - گرم

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود