برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر حمام کلاسیک کی دبلیو سی

شیر حمام کلاسیک کی دبلیو سی در رنگ های بسیار زیبایی موجود می باشد که طرح بسیار زیبای آن باعث شده که بتوان آن را در انواع حمام استفاده کنید. شیر توالت کلاسیک کی دبلیو سی در ایران ساخته شده است که اجزای موجود در آن از شرکت های معروف ایتالیایی و آلمانی هستند. 

بیشتر بخوانید
59,600,000 ‎ریال
رنگ
  • طلایی براق
  • طلایی مات
  • کُروم
  • کُروم مات
  • سفید
  • مشکی
  • رزگلد
  • رزگلد مات
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر حمام کلاسیک کی دبلیو سی

شیر حمام کلاسیک کی دبلیو سی را می توانید در حمام و وان های خود استفاده نمایید. این شیر حمام کلاسیک کی دبلیو سی دارای حالت و طراحی کلاسیک می باشد که دسته آن به صورت اهرمی طراحی شده است تا شما در هنگام استفاده از آن کمترین فشار را به خود راحت کنید و استفاده اسان داشته باشید. نحوه باز و بست کردن شیر حمام کلاسیک کی دبلیو سی به شکل مدرن و جدید می باشد که شما نیاز به فشار زیاد برای باز و بست کردن آن نیاز نداشته باشید و فقط با کمک کمی حرکت دادن حالت اهرمی آن میزان آب و همچنین گرمای آن را تنظیم نمایید. شیر حمام کلاسیک کی دبلیو سی دارای یک خروجی می باشد. از شیر حمام کلاسیک کی دبلیو سی می توان هم برای آب گرم و هم آب سرد استفاده نمود. شیر حمام کلاسیک کی دبلیو سی دارای نرخ آب دهی بالایی می باشد. شیر حمام کلاسیک کی دبلیو سی ساخته شده توسط کشور خودمان ایران می باشد که تحت لیسانس سوئیس تولید شده است.

خرید اینتنرتی شیر حمام کلاسیک کی دبلیو سی

شیر حمام کلاسیک کی دبلیو سی ساخت شرکت کی دبلیو سی (kwc) می باشد. شرکت کی دبلیو سی دارای دارای خط تولید در کشور های آلمان، ایالات متحده و ایتالیا می باشد که محصولات آن در کشور خودمان ایران نیز تولید می شود. شیر حمام کلاسیک کی دبلیو سی دارای کارترج ساخت شرکت سدال کشور اسپانیا می باشد که دارای جنس سرامیکی است. شیر حمام کلاسیک کی دبلیو سی دارای بدنه ای از جنس آلیاژ برنج می باشد که بسیار با کیفیت و محکم می باشد. در شیر حمام کلاسیک کی دبلیو سی آب افشان ساخت شرکت Neoperl Cache که یک شرکت آلمانی می باشد به همراه  شلنگ پیسوار Ultra-flex ساخت شرکت Mateu اسپانیا می باشد. شیر حمام کلاسیک کی دبلیو سی در رنگ های رزگلد مات, رز گلد, سفید, طلا مات, طلایی, کروم, کروم مات و مشکی تولید شده است که شما می توانید بسته به سلیقه و طرح سرویس بهداشتی خانه خود، رنگ مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب از مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
کلاسیک
عنوان کالا
شیر حمام کلاسیک کی دبلیو سی
برند
کی دبلیو سی KWC
کشور سازنده
ایران
برند کارتریج
Sedal - سدال اسپانیا
پلاتور (آبفشان)
Neoper آلمان

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود