برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر دوش فیروزه مدل گیسو

شیر دوش فیروزه مدل گیسو  مناسب برای تمامی افرادی می بادش که به یک شیر دوش حمام لوکس نیاز دارند. این شیر خاص دارای آبکای از جنس PVD می باشد که این آبکاری به آن خاصیت ضد خش داده است. شیر دوش فیروزه مدل گیسو دارای ورودی آب سر و گرم است.

بیشتر بخوانید
12,690,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر دوش فیروزه مدل گیسو

شرکت گروه شیرآلات بهداشتی و ساختمانی فیروزه یکی از بهترین کمپانی های تولید شیر آلات خانه می باشد. این شرکت در سال 1379 تاسیس شده است. شرکت فیروزه در این مدت کم توانسته جوایز و افتخارات بسیار مهمی مانند استاندارد ملی ایران را کسب نماید. شرکت فیروزه همواره سعی کرده که قیمت و جنس تولید های خود را بر پایه جذب مشتری پیش ببرد. محصولات شرکت فیروزه دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند که در کنار آن قیمت بسیار مناسبی می باشد تا بتواند نظر مشتری ها را به خود جلب نماید. کارتریج به کار رفته در این شیر آب به صورت پایه کوتاه است. دارای سیستم ورودی آب گرم و آب سرد می باشد. این شیر لوکس دارای 3 ترکیب رنگ بسیار زیبایی به رنگ های کروم - سفید - طلایی می باشد. شما خریداران می توانید هر کدام از این رنگ ها را با توجه به دکوراسیون خانه خود سفارش دهید. هر کدام از این رنگ ها دارای قیمت متفاوتی می باشد. شیر دوش حمام فیروزه مدل گیسو دارای بدنه ای بسیار مقاومی می باشد که بر روی آن از آبکاری از جنس نیکل کروم کشیده شده است. آبکاری انجام شده بر روی آن دارای خاصیت ضد آب و ضد لک است که در اثر آب، رنگ این شیر با کیفیت، کم رنگ و شیری رنگ نمی شود و بدنه آن اصلا زنگ نمی زند.

بهترین شیر دوش حمام ایرانی

روی این شیر دوش حمام گیسو از بهترین آبکاری PVD انجام گرفته شده است. فلز های موجود در این آبکاری نیکل کروم می باشند که از بهترین نوع این فلز ها در آن استفاده شده است. خصوصیات خوب بسیار زیادی را به شیر داده است. یکی از مهم ترین از این خاصیت ها که این شیر فیروزه به خاطر این آبکاری پیدا کرده است این است که در برابر خش و لکه بسیار مقاوم شده است که به سختی آن خش می گیرد. دارای خاصیت آنتی باکتریال است، بر روی آن اصلا باکتری و جرم و کثیفی نمی ماند و شیر به صورت بهداشتی ترین شکل تولید شده است. برای تمیز کردن و شست و شوی آن بهتر است از پارچه نرم استفاده کرد. بر روی این پارچه می توان از صابون و حتی سرکه رقیق شده استفاده نمود تا به رنگ بدنه آن آسیب نرسد. بدنه آن مقاوم در برابر حرارت و اشعه فرا بنفش می باشد. بدنه این شیر در اثر گرمای شیر آب داغ اصلا داغ نمی شود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
گیسو
عنوان کالا
شیر دوش فیروزه مدل گیسو
برند
فیروزه
کشور سازنده
ایران
رنگ
کروم - سفید - طلایی
کیفیت رنگ
○○●●●●●
آبکاری
نیکل کروم
روش آبکاری
PVD
ضخامت آبکاری
20 میکرون
کیفیت آبکاری
○○●●●●●
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
جنس دسته
برنج
سیستم باز و بسته
اهرمی
سیستم نصب
روکار دیواری
سایز کارتریج
35
نوع کارتریج
پایه کوتاه
کیفیت کارتریج
○○●●●●●
سایز پایه
کوتاه
جنس علم (آلیاژ)
برنج
گارانتی
5 سال
خدمات پس از فروش
10 سال
رتبه گارانتی و خدمات پس از فروش
○○●●●●●
رتبه کیفیت
○○●●●●●
ورودی آب
سرد - گرم
تگ ها

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود