برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

پرلاتور کاهنده مصرف مفصلی بلندا

پرلاتور کاهنده مصرف مفصلی بلندا دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد که می توان آن را در انواع شیر آب ها به خصوص شیر های دست شویی استفاده نمود. پرلاتور کاهنده مصرف مفصلی بلندا دارای خاصیت متحرک بودن می باشد که این خاصیت کمک بسیاری در شست و شو به شما می نماید. می توان با حرکت دادن سری آن مکان ریختن آب خروجی از شیر را تغییر بدهید. 

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
3,220,000 ‎ریال 3,500,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

پرلاتور کاهنده مصرف مفصلی بلندا

آبفشان یا پرلاتور کاهنده مصرف مفصلی بلندا مناسب برای شکل دادن به نحوه خروجی آب می باشد. این آبفشان دارای خاصیت کاهنده می باشد که می تواند به شما کمک نماید که بتوانید در مصرف آب صرف جویی بسیار زیادی بنمایید. آبفشان (پرلاتور) کاهنده مصرف آب بلندا مناسب برای قرار گرفتن در سری انواع شیر های آب هم چون شیر ظرفشویی، دست شویی و شیر های سینک ها می باشد. آبفشان یا پرلاتور کاهنده مصرف آب بلندا دارای قیمت بسیار کمی می باشد. خرید بهترین شیر توالت و دوش های ایرانی در مرجع تخصصی کالای ساختمانی جلونگر. 

بهترین لوازم جانبی شیر آب

پرلاتور کاهنده مصرف مفصلی بلندا دارای ویژگی های بسیاری هم چون کنترل جریان یکنواخت و ملایم آب، مخلوط کردن هوابا آب، کاهش مصرف انرژی برای تولید آب گرم می باشد. به کمک این ویژگی ها می توان در مصرف آب حدودا 30 درصد صرفه جویی نمود. این آبفشان یا پرلاتور کاهنده مصرف آب بلندا باعث می شود که میزان آب کمتری در فشار بیشتر از شیر آلات شما خارج شود. این ویژگی این آبفشان، باعث می شود که میزان مصرف آب کاهش پیدا کند و بتوان آن را در انواع لوله ها با فشار آب کم نیز استفاده نمود. این پرلاتور کاهنده مصرف مفصلی بلندا مناسب برای شیر های ظرفشویی می باشد. می توان سری مفصلی آن را تکان داد و تنظیم نمود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
پرلاتور مفصلی
عنوان کالا
پرلاتور کاهنده مصرف مفصلی بلندا
برند
بلندا
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
نوع رنگ
استاتیک
سیستم نصب
روکار

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود