برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

سرشیر شات آف بلندا

سرشیر شات آف بلندا مناسب برای استفاده ئر حیاط و بالکن می باشد . دارای بدنه ای از جنس برنج بوده که بر روی آن آبکاری کرومی انجام شده است. بدنه آن دارای رنگ کرومی است که سر آن سبز رنگ است. این ترکیب رنگ، زیبای خاصی را تولید نموده می باشد. 

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
828,000 ‎ریال 900,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

سرشیر شات آف بلندا

سرشیر شات آف بلندا تولید شده توسط شرکت بلندا است. در بدنه این شیر از بادوام ترین جنس های روز دنیا یعنی فلز برنج استفاده شده است که به آن قدرت ضد زنگ داده است. در بدنه این شیر از برنج و کروم استفاده شده است. دارای یک ورودی می باشد می باشد که می توانید از آن به عنوان ورودی آب سرد یا در صورت نیاز برای آب گرم استفاده نمایید. این شیر دارای آبکاری کروم می باشد .

شیرآلات بلندا

از این شیر می توان برای لباس شویی و یخچال ها استفاده نمود. برای کنترل این شیر از سیستم باز و بست اهرمی استفاده شده است که این سیستم کار کنترل دمای آب را برای شما راحت تر می نماید. برای کنترل آب آن به نحوی می باشد که شما راحت فشار و دمای آب را با حرکت دادن اهرمی آن تنظیم می نمایید. بدنه آن در برابر انتقال گرما مقاوم است که گرما از درون آن به بیرون و برعکس منتقل نمی شود؛ این خاصیت باعث شده که دست شما در اثر برخورد با قسمت آب داغ آن نسوزد. نوع علم آن از نوع ثابت می باشد. 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
شات آف
عنوان کالا
سرشیر شات آف بلندا
برند
بلندا
کشور سازنده
ایران
رنگ
کروم
نوع رنگ
استاتیک
آبکاری
کروم
سایز پایه
کوتاه
نوع علم
علم ثابت
سایز علم
کوتاه
جنس علم (آلیاژ)
برنج
طرح علم
L
ورودی آب
سرد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود