برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر فشاری زماندار بلندا

شیر فشاری زماندار بلندا مدل HDF1 دارای بدنه ای از جنس برنج می باشد که بر روی آن آّکاری کروم انجام شده است. این شیر دارای رنگ زیبایی می باشد که می تواند زیبایی خاصی را به آبخوری و سینک های طرفشویی و روشویی شما بدهد. 

بیشتر بخوانید
0 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر فشاری زماندار بلندا

شیر فشاری زماندار بلندا یکی از جدیدترین شیر های تولید شده توسط شرکت بلندا است. این شیر دارای کاتریج سدال اسپانیا می باشد. در بدنه این شیر از بادوام ترین جنس های روز دنیا یعنی فلز برنج استفاده شده است که به آن قدرت ضد زنگ داده است. در بدنه این شیر از برنج و کروم استفاده شده است. دارای یک ورودی می باشد می باشد که می توانید از آن به عنوان ورودی آب سرد یا در صورت نیاز برای آب گرم استفاده نمایید. 

شیر ایرانی زمان دار

برای کنترل این شیر از سیستم باز و بست فشاری استفاده شده است که این سیستم کار کنترل دمای آب را برای شما راحت تر می نماید. برای کنترل کردن آب خروجی کافی است قسمت فشاری آن را فشار داده و آب طی زمان معلوم شده از شیر خارج می شود. بدنه آن در برابر انتقال گرما مقاوم است که گرما از درون آن به بیرون و برعکس منتقل نمی شود؛ این خاصیت باعث شده که دست شما در اثر برخورد با قسمت آب داغ آن نسوزد. نوع علم آن از نوع ثابت می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
HDF1
عنوان کالا
شیر فشاری زماندار بلندا
برند
بلندا
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
نوع رنگ
استاتیک
سیستم نصب
روکار
نوع علم
علم ثابت
سایز علم
کوتاه
طرح علم
L
نوع سوپاپ
فشاری
ورودی آب
سرد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود