برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

سردوش پرفشار بلندا (طرح فلت)

سردوش پرفشار بلندا (طرح فلت) دارای سری تخت و فلت می باشد که سری آن دارای سیستم افزایش فشار می باشد که میزان فشار ورودی آب را بسیار افازیش می دهد. در نتیجه این سردوش پرفشار بلندا (طرح فلت) مناسب برای انواع خانه ها با فشار آب کم و معمولی می باشد. دارای رنگ سفید می باشد.

بیشتر بخوانید
4,140,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

سردوش پرفشار بلندا (طرح فلت)

سردوش کاهنده مصرف و افزایش فشار آب بلندا مدل دایره ای دارای رفع رسوب سریع و راحت م باشد که این حالت باعث می شود رسوبات آب و املاح آب درون شیر نمانده و راه خروجی آب را نبند و به طور عامیانه لوله نگیرد. این شیر دارای خاصیت افزاش فشار شیر آب می باشد که این سیستم مناسب برای استفاده در آپارتمان و بقیه خانه هایی می باشد که دارای فشار آب کم می باشد. مقاومت سری آن به قدری می باشد در برابر دما تغییر شکل نمی دهد. سری آن به صورت فلت و تخت می باشد.

سردوش فلت بلندا

سر دوش یکی از مهم ترین قسمت های یه شیر دوش حمام می باشد زیرا نحوه خروج و میزان خروجی آب دوش به آن بستگی زیادی دارد. طبق محاسبه و آزمایش ها این نتیجه به دست آمده است که استفاده از سر دوش های معمولی که دارای هر نوع کاهنده ای می باشد حدود 18 لیتر در هر دقیقه است. این میزان تنها برای یک نفر می باشد و اگر شما برای هر یک از افراد خانواده خود در نطر بگیرید و جمع بزنید می بینید که چه مقدار آب هدر می رود. حال این مقدار در شیر هایی که دارای سیستم air turbo می باشد این مقدار به 9 لیتر در دقیقه می رسد. شیر سردوش کاهنده مصرف و افزایش فشار آب بلندا مدل دایره ای دارای این سیستم air turbo می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
سری طرح فلت
عنوان کالا
سردوش پرفشار بلندا (طرح فلت)
برند
بلندا
کشور سازنده
ایران
رنگ
سفید
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
سیستم نصب
روکار و تو کار
پلاتور (آبفشان)
معمولی خوب
ورودی آب
سرد - گرم

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود