برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

انواع فلاش تانک توکار و روکار

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند0

 انواع فلاش تانک

فلاش تانک در واقع سیفون سرویس بهداشتی می‌باشد که به دو شیوه توکار و روکار نصب میگردد و انواع گوناگونی از قبیل دو زمانه، اتوماتیک و دکمه دار دارد.

فلاش تانک ها یکی از وسایل مورد استفاده در سرویس های بهداشتی فرنگی و سرویس های تخت یا نشسته می باشند. شاید در قدیم خیلی خبری از این وسیله در سرویس های بهداشتی نبود اما امروزه در همه خانه ها بسته به فضا و امکانات موجود یکی از انواع آن ها وجود دارد و به پاکیزه نگه داشتن سرویس بهداشتی و جلوگیری از پیچیدن بوی نامطبوع در آن کمک می کند. در این مقاله به معرفی کوتاه هر کدام از انواع مدل های این محصول و نوع عملکرد و کارایی  شان می پردازیم.

عملکرد فلاش تانک

عملکرد محصول بیان شده به این گونه می باشد که آبی که در مخزن فلزی یا پلاستیکی آن ذخیره می گردد هنگام استفاده با فشار تخلیه می شود و به این ترتیب باعث از بین بردن آلودگی ها می شود. در قدیم فلاش تانک ها تنوع زیادی نداشتند اما رفته رفته که میزان درخواست برای استفاده از این وسیله بیشتر شد انواع گوناگونی از آن هم در پاسخ به نیاز مشتریان به بازار ارائه  شد. فلاش تانک ها آب را در مخزن ذخیره می کنند از این رو استفاده از آن ها باعث صرفه جویی در مصرف آب نیز میشود. از سوی دیگر استفاده از این محصول باعث تمیز نگه داشتن مداوم سرویس های بهداشتی می گردد و همین موضوع خطر ابتلا به بیماری های ناشی از آلودگی سرویس بهداشتی را تا اندازه زیادی کاهش می دهد.

انواع مختلف فلاش تانک ها از لحاظ نصب در سرویس های بهداشتی

فلاش تانک ها از لحاظ نصب در سرویس های بهداشتی به دو دسته توکار و روکار تقسیم می گردند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

فلاش تانک توکار

در این نوع مخزن مربوط به آب در دیوار قرار می گیرد و تنها دکمه مربوط به استفاده از آن مشخص می باشد. استفاده از این مدل نیاز به صرف هزینه بیشتری را داراست و باید زمانی تصمیم گرفت که هنوز کار دیوار های سرویس بهداشتی به اتمام نرسیده است و تاسیسات به طور کامل نصب نشده اند. در استفاده از این نوع فلاش تانک ها یک مزیت وجود دارد و آن قرار گرفتن وزن شان در داخل دیوار می باشد لذا می توان بدون نگرانی اندازه های بزرگ هم انتخاب نمود. مدل توکار برای فضا های کوچک که نمی خواهیم بخش زیادی را به این وسیله اختصاص دهیم بسیار مناسب می باشند. اما اگر مشکلی در عملکرد و کارای آن ها ایجاد شود تعمیر و تعویض شان کار سختی می باشد و هزینه زیادی را داراست.

فلاش تانک های روکار

مدل های روکار همان انواع قدیمی می باشند که روی دیوار نصب می گردند. در دسترس بودن فلاش تانک های رو کار این امکان را ایجاد می کند که اگر مشکلی پیدا کردند بتوان به راحتی آن ها را تعمیر و یا حتی عوض کرد. اما خب از لحاظ ظاهری نمای انواع توکار زیبا تر می باشد و در نوع روکار مشکلات دیگری نظیر سر و صدای بیشتر و اشغال کردن فضای بیشتر را هم داریم.

در وبسایت چلونگر می توانید انواع فلاش تانک روکار و توکار را مشاهده کنید و پس از مقایسه خرید خود را  از این وبسایت انجام دهید.

مقالات مرتبط

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود