برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

لیست قیمت محصولات چینی کرد بروز رسانی بهمن 1402

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند0

 کارخانه چینی کُرد با مساحت ۳۰۰ هزار مترمربع، در شهرک فرامان کرمانشاه، یکی از کارخانه‌‎های مدرن‌ و مجهز تولید چینی بهداشتی ایران است که با تولید بیش از ۶۵۰ هزار قطعه چینی بهداشتی در سال، بزرگ‌ترین کارخانۀ تولید چینی بهداشتی کشور است و نقش مهمی در صنعت چینی بهداشتی در ایران ایفا می‌کند. چینی کُرد، در سال ۱۳۶۲، بنیان گذاشته شد تا با طراحی و تولید انواع چینی بهداشتی باکیفیت به نیازهای داخلی پاسخ دهد و بخشی از محصولاتش را به بازار کشورهای خاورمیانه، اروپا و شمال آفریقا عرضه کند. خانوادۀ بزرگ چینی‌کُرد با همکاری بیش از ۶۰۰ نیروی متخصص، مدیران حاذق ایرانی و مشاوران بین‌المللی، می‌کوشد محصولاتی با بالاترین درجۀ کیفیت، نوآوری، زیبایی و تنوع به مشتریان خود تحویل دهد و سبک زندگی آنان را بهبود بخشد. این هدف با تلاش یکایک اعضا و کارکنانی به دست می‌آید که با کار گروهی، خرد جمعی و همدلی، نوآوری و سبک مدرن تولید چینی بهداشتی را با هنر ایرانی تلفیق می‌کنند تا محصولاتی بر مبنای سه محور سبک نوین طراحی، حفاظت از سلامت جامعه و تعهد به حفظ محیط‌زیست تولید شود.

کاتالوگ محصولات چینی کرد

دانلود کاتالوگ چینی کرد

بروز رسانی بهمن 1402

لیست قیمت محصولات چینی کرد

دانلود لیست قیمت محصولات چینی کرد

بروز رسانی بهمن 1402

چینی کُرد، بر مبنای چشم‌انداز، مأموریت و ارزش‌های پایدار خود، متعهد و مسئول است تا بیشترین منفعت عمومی را برای تمامی ذی‌نفعان فراهم آورد؛ از چهار طریق:

کمک به بهبود سبک زندگی مردم

طراحی و تولید محصولات بروز و کارآمد با استفاده از تکنولوژی‌های جدید، برای کمک به آسایش زندگی و کمک به بهبود سبک زندگی مصرف‌کننده

توجه به محیط زیست و سازگاری با آن

کاهش آلایندگی، مصرف صحیح انرژی و منابع، کاهش ضایعات و بازیافت، کاشت درخت و آبیاری آنها با سیستم تصفیۀ پساب‌ها، تولید محصولات دوستدار محیط زیست

توجه به سلامت کارکنان و کاربران

اهمیت به حفظ سلامت کارکنان و کاربران در فرایند طراحی و تولید محصولات، تولید محصولات ارگونومیک و متناسب با آناتومی بدن

توجه به توسعه جوامع اطراف

کارآفرینی و ایجاد شغل در استان کرمانشاه با همکاری حدود ۶۰۰ نفر پرسنل بومی، کمک به مناطق اطراف در مواقع بحرانی مثل وقوع سیل و زلزله، کمک به مراکز خیریه و  دست‌گیری از نیازمندان

سه فاکتور مهم محصولات چینی‌کُرد را متمایز می‌کند. طراحی نوآورانه، تکنولوژی منحصربه‌فرد و کیفیت مثال‌زدنی. داستان محصولات چینی‌کُرد داستان این سه مفهوم است.

طراحی محصول

طراح، با نرم‌افزارهای مدرن طراحی، محصولات چینی بهداشتی را از ذهنش به فضای دیجیتال منتقل می‌کند. ایده‌ها در ذهن طراح است؛ اما باید اندازه‌های دقیق، اشکال هندسی و فرم‌های زیبای ذهنی تبدیل به محصولی شود که علاوه بر زیبایی کارکرد صحیح داشته باشد.

فرایند طراحی و تبدیل ایده به فرم و شکل، خلاقیت، جسارت و شناخت می‌خواهد.

مدلسازی

چطور می‌شود تصاویر سه‌بعدی و ۳۶۰ درجۀ محصولات را همانطور که در نرم‌افزار طراحی شده است در دنیای واقعی ساخت؟ مدلساز با اندازه‌ها و تصاویر شابلون می‌سازد. او با خط‌کش و متر و اعداد دقیق سروکار دارد. محصولی متقارن باید ساخته شود. اگر این محصول در دنیای واقعی هم همانقدر زیبا باشد که در دنیای دیجیتال بود، باید کارایی صحیح آن را بررسی کرد. هنرمند مدلساز از خود می‌پرسد که آیا محصول همان است که در ذهن طراحان بود؟

ماکتی که مدل‌ساز می‌سازد زنده‌ماندن محصول را تعیین خواهد کرد.

قالب‌سازی

مدل اولیۀ محصول که ساخته شد الگوی ساخت محصول در مقیاس انبوه است. از این به بعد، قالب‌ساز باید قالب مادر را متولد کند. قالب مادر قالب‌های فرزند را در خود جا خواهد داد تا هریک از فرزندان، در مسیر تولید، مادر محصولات نهایی انواع چینی بهداشتی باشند. پس تعداد زیادی قالب لازم خواهد بود.

آماده‌سازی مواد اولیه، دوغاب و لعاب

محصولات چینی بهداشتی خاک و گل و دوغاب و لعابند. سنگ‌ها خرد می‌شوند، با هم ترکیب می‌شوند، تبدیل به دوغاب می‌شوند تا برای تبدیل‌شدن به محصول در قالب‌ها ریخته شوند. ترکیبات دیگری از مواد اولیه لعاب سفید و براق و صیقلی چینی بهداشتی را خواهند ساخت.

ریخته‌گری

قالب‌ها چیده می‌شوند و منتظر در صف می‌مانند تا دوغاب برسد و آن را در خود جا دهند. ساعتی دوغاب را در خود نگه می‌دارند، می‌مانند و سپس باز می‌شوند تا فرم اولیۀ محصولات خلق شود. آنها هنوز آمادۀ لعاب‌زنی نیستند. باید کاملا خشک شوند و محکم شوند بی‌آنکه تغییرشکل دهند.

لعاب‌زنی

لعاب باید یکدست روی محصول بنشیند. محصول دور خود می‌چرخد و سفید می‌شود. لعابِ یک‌دست هنوز شفاف و براق و صیقلی نیست. منتظر است که وارد کوره شود. لعاب‌زنی مهم است زیرا لعاب‌کاری درست محصول را بهداشتی می‌کند. چینی‌ای بهداشتی است که جذب آبش صفر باشد، ‌ترک نداشته باشد و همه‌جایش لعاب‌کاری شده باشد.

پخت

محصولات سوار واگن‌ها می‌شوند و روی ریل به سمت کوره می‌روند. آتشِ کوره‌های اتوماتیکْ لعاب را می‌پزد تا صاف و براق و شفاف و صیقلی شود. محصولاتی که از کوره بیرون می‌آیند همان ایده‌های طراح هستند که حالا می‌توان لمسشان کرد.

درجه‌بندی

همۀ محصولاتی که از کوره بیرون آمده‌اند صلاحیت ورود را به خانه‌های ما ندارند. برخی درجه یکند و برخی درجه‌دو. برخی هم باید دور ریخته شوند. محصولاتِ بی‌عیب‌ونقص، پس از ارزیابی ۲۰ فاکتور اساسی، راهی بخش بسته‌بندی می‌شود.

بسته‌بندی

محصولات به همراه قطعات ضروری در کارتن‌های مکعبی قرار می‌گیرند و سپس روانۀ بازار می‌شوند. بسته‌بندی از محصول مراقبت می‌کند تا زمانی که شما آن را بخرید، از بسته‌بندی خارج کنید، نصب کنید و تمام عمر از آن استفاده کنید.

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود