برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

نمایندگی شیرآلات کلار

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند2

نمایندگی شیرآلات کلار


نمایندگی شیرآلات کلار سایت چلونگر در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.
محصولات شیرآلات کلار در سایت ما شامل :
انواع شیر ظرفشویی کلار، شیر توالت کلار، شیر روشویی معمولی، پایه بلند و علم دار، شیر حمام کلار، انواع واقسام مختلف شیرهای توالت و حمام توکار کلار که محصولات در مدل و رنگ های مختلف به شما عزیزان عرضه می شود .

دراینجا سعی داریم تا شما را با کمپانی کلار آشنا کنیم تا به مزیت های استفاده از این شیرها پی ببرید.

کارخانه شیرآلات کلار فعالیت خود را در سال 1382 آغاز کرد . این شرکت اولین و پیشروترین تولید کننده ایرانی شیرآلات توکار می باشد .
کارخانه کلار در هنگام تولید محصولات خود از کاتریج های اروپایی kerox استفاده می نماید شیرآلات کلار دارای تنوع بالایی است و اکثراً در سبک مدرن و توکار در رنگ های سفید، کروم و طلایی طراحی و تولید می شوند نمایندگی چلو نگر بسیار خوشحال است که می تواند در این راستا به هم میهمان خود کمک نماید.
در ضمن شرکت کلار بسیار تاکید برکیفیت و زیبایی محصولات خود دارد ودر هنگام تولید از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده می نماید: که شمش برنج اکستروژن در کارخانه شهید باهنر کرمان تولید می شود .که دارای 25 الی 30 میکرون آبکاری است کمپانی کلار طی سال های فعالیت خود درصد بسیار بالایی را از رضایت مشتریان خود جلب نماید و توانسته است گواهی های متعددی را به خود تعلق دهد. مانند:
الف : تولید کننده برتر سال 1394
ب: نشان ملی برترین مدیریت
پ:استانداردها، کیفیت برتر، تنوع بالا و.... را دریافت نماید.
اگر شما به دنبال شیرآلات لوکس هستید حتما به سایت چلونگر که نمایندگی فروش شیرآلات کلار را دارد سربزنید شیرآلاتی که در سایت و نمایند گی چلونگر می توانید دریافت کنید شامل : شیرآلات اهرمی روکار و توکار کلار از جمله : شیر روشویی، شیر توالت، شیرحمام، شیر ظرفشویی آشپزخانه است
نمایندگی چلونگر در خدمت شما مشکل پسند ها و کسانی است که قصد دارند با داشتن ست های زیبا و شیک ( سرویس آشپزخانه وسرویس بهداشتی ) خانه و یا دفتری مدرن و شیک داشته باشند ارائه خدمات می نماید . شما مطمئن باشید که با بکار گیری محصولات این برند معروف ومحبوب دکوراسیونی زیبا ولوکس را برای خود به ارمغان می آورید .

کارخانه تولید شیرآلات کلار نه تنها به زیبایی محصولات خود اهمیت فراوان می دهد بلکه کیفیت بالا جزء اولین اولویت های آن می باشد تا جایی که نه نها در ایران و خاورمیانه شناخته شده است بلکه دراروپا و آسیا شیرآلات کلار را می شناسند .

انواع شیرآلات کلار داری تنوع بسیار بالایی است شما از نمایندگی چلونگر می توانید این محصولات را به صورت تکی و با به صورت ست تهیه نمایید.

مدل های مختلف شیرآلات کلار بسیار زیاد هستند ما در اینجا به چند نمونه آن اشاره می نماییم :
نیوفلت :
این مدل از شیرآلات کلار در بین مشتریان خود از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد این مدل نیوفلت دارای ست شیرآلات اهرمی با ظاهری براق و مدرن است که با آلیاژ نیکل کروم آبکاری گردیده است در ضمن شیر سینک این برند از نظر کارآیی و زیبایی بسیار زیبا طراحی شده است همچنین گزینه بسیار خوبی برای کاهش مصرف آب است شیر حمام، شیر روشویی و شیر دستشویی از دیگر اجزاء تشکیل دهنده این ست می باشند همچنین شیر دوش این مجموعه را نیز در بین محصولات توکار کلار در سایت و نمایندگی چلونگر می توانید پیدا کنید.
مدل برمودا :
مدل برمودا مخصوص کسانی است که به دنبال شیرآلات مدرن و ساده هستند.
شیر روشویی مدل برمودا برای وضو خانه یا سرویس های بهداشتی مراکز مختلف مانند پاساژ، مدارس، ادارات و... بسیار مناسب می باشد .
مدل رز :
اگر شما مشتری عزیز به دنبال یک شیر روشویی علم دار هستید مدل رز شیرآلات کلار بهترین گزینه برای شما می باشد علاوه بر زیبایی از کیفیت بالایی هم این مدل رز برخوردار است.
مدل تنسو :
دراین مدل از شیر بیشترچشم کسانی را می گیرد که از وان جکوزی استفاده می کنند و احتیاج به ست وان دارند این ست زیبای تنسو می تواند احتیاج این دوستان را برآورده نماید.
مدل برلیان :
در بین شیرآلات کلار مدل برلیان مانند اسمش یکی از مدل های خاص این برند می باشد که در رنگ های طلایی و نقره ای با ظاهری زیبا و لاکچری به چشم می خورد این مدل برلیان یک گزینه بسیارعالی برای مشکل پسند ها می باشد.

برند کلار داری مدل های دیگری نیز است که شما با سر زدن به نمایندگی چلونگر می توانید با تمامی آن ها آشنا شوید. ما خوشحال می شویم که بتوانیم در راستای انتخاب شیرآلات کلار به شما مشتری عزیز خدمت رسانی کنیم.

مقالات مرتبط

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود