برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

آشپزخانه مدرن

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند0

آشپزخانه مدرن


در منزل ما آشپزخانه در بین قسمت های مختلف خانه برای خانم های خانه مهمترین قسمت خانه هستند زیرا خانم خانه زمان زیادی را در آشپزخانه به سر می برد و دوست دارد که هنگام چیدمان و خرید وسیله برای دکوراسیون آن سنگ تمام گذاشته شود .
انتخاب و خرید وسیله مناسب برای آشپزخانه و چیدمانش از اهمیت بالایی در ایجاد یک دکوراسیون منحصر به فرد و جذاب دارد امروزه با تنوع محصولات ساختمانی هر کسی با هر سلیقه می توانند تم خاص خودش را انتخاب نماید و به یک آشپزخانه مدرن دست یابد.

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه
برای ایجاد یک آشپزخانه مدرن اولین گام انتخاب سبک کلی و غالب آشپزخانه می باشد. پس از اینکه سبک دکوراسیون آشپزخانه مشخص شد باید کابینت ها را متناسب با آن خریداری کرد.
در این مرحله دیگر نوبت خرید ظروف و وسایل مورد نیاز آشپزخانه و میز ناهار خوری می رسد، پس از خرید گذاشتن وسایل سر جای خود و چیدمانشان از اهمیت ویژهای برخوردار می باشد چون علاوه براینکه این وسایل مورد نیاز دم دست شما باشد تا آشپزی و پذیرایی به راحتی برای شما انجام شود لازم است که زیبایی و نظم آشپزخانه رعایت شود تا نامنظمی در این قسمت از خانه وجود نداشته باشد.
دکوراسیون آشپزخانه به سبک ایرانی مدرن
آشپزخانه در خانه های ایران از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند زیرا کدبانوان ایرانی حساسیت زیادی در خرید وسایل، چیدمان دکوراسیون آن دارند در آشپزخانه جای قرار گرفتن یخچال، گاز و لباسشویی و... و چیدمان داخل کابینت ها انتخاب رنگ آن ها از سخت ترین مراحل دکور کردن می باشد. بزرگ و کوچک بودن آشپزخانه در طراحی دکوراسیون و انتخاب وسایل نقش بالایی دارد.
همچنین خرید وسایل آشپزخانه که متناسب با سبک اصلی خانه باشد از اهمیت خاصی برخوردار می باشد مثلا اگر دکوراسیون مدرن انتخاب می کنید باید از رنگ های ساده و خنثی مانند سفید و طوسی برای دیوارها استفاده نمایید و از وسایلی که در دکوراسیون سنتی استفاده می شود مانند وسایل پر زرق و برق و برنزی استفاده ننمایید حتی فرش انتخابی شما و پرده ها نیز باید با دکوراسیونتان مطابقت داشته باشد تا باعث زیباتر شدن فضای آشپزخانه شما شود.
در دکوراسیون ایرانی فرش حتما حضور دارد و به زیبایی خانه و آشپزخانه کمک شایانی می نماید سعی نماید در هنگام انتخاب فرش از طرح های خیلی شلوغ استفاده نکنید زیرا این شلوغی باعث کوچکتر به نظر رسیدن محیط شما گردد.
برای داشتن یک آشپزخانه مدرن باید به نکات ویژه ای توجه کنید
1: داشتن یک ظاهر ساده و خلوت در فضای کلی خانه
2: فضا باید به نحوی چیدمان گردد که هر وسیله در سر جای خودش قرار گرفته باشد
3: روی کانتر و جزیره آشپزخانه و همچنین بر روی کابینت ها از قرار دادن وسایل اضافی خودداری نمایید
4: بهتر است از رنگ هایی در چیدمان دکوراسیون آشپزخانه استفاده نمایید که در فضای منزل حس هیجان ایجاد نگردد و با نگاه کردن به آن احساس آرامش به بیننده انتقال شود
5: اگر قصد دارید از گلدان و وسایل تزئینی در آشپزخانه استفاده نمایید بهتر است دراین کار افراط ننماید زیرا فضای آشپزخانه به خودی خود یکی از قسمت های پر وسیله در خانه است که تعداد زیادی از وسایل در آنجا قرار می گیرند و قرار دادن وسایل بیش از ظرفیت ظاهر خانه و بخصوص آشپزخانه شما را از زیبایی و شیکی دور می کند.
6: برای تزیین میز ناهار خوری بهتر است از رانربه همراه یک گلدان کوچک یا یک مجسمه و ظرف تزئینی استفاده نمایید
7: دکوراسیون داخلی آشپزخانه شامل وسایلی است که داخل آن قرار می گیرند و هرچه وسایل بادقت بیشتری خریداری شوند دکوراسیون داخلی آشپزخانه هم زیباتر خواهد شد بهتر است در انتخاب سبک و وسایل آشپزخانه و رنگ و طرح آن ها به هارمونی وسایل و سبک آشپزخانه با سایر قسمت های خانه توجه نمایید و وسایلی را در آشپزخانه قرار دهید که با دیگر وسایل منزلتان تناسب داشته باشد و باید آن ها نیز به بهترین شکل موجود چیدمان شوند.
8: نور پردازی هم یکی از عوامل تاثیر گذار در فضای آشپزخانه می باشد. نصب چند لامپ کوچک در نقاط حساس تأثیر بیشتری از یک نورافکن پرقدرت دارد.
استفاده از نورپردازی مناسب و نوین مکمل یک سیستم طراحی کابینت مدرن است.

شما با در نظر گرفتن این موارد می توانید به یک آشپزخانه مدرن و شیک دست یابید.

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود