برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

نقد و برسی شیرآلات Kwc

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند0

شیرآلات Kwc

تاریخچه kwc چیست؟

در کشور سوئیس تقریبا حدود 140 سال پیش آدلف کارربنا کارخانه ای با نام kwc تاسیس کرد کار این کارخانه اول تولید جعبه های موسیقی بود اما پس از مرگ آدلف، والتر لو گینبول اداره کارخانه را برعهده گرفت و تولید جعبه های موسیقی را متوقف کرد و شروع به تولید شیرآلات kwc نمود .
Kwc مخفف نام بنیانگذاران این برند مشهور سوئیسی است. (karrer and weber Co) این کمپانی بزرگ دارای خط تولید در کشورهای آمریکا، ایتالیا، آلمان می باشد. این کمپانی در سال 2013 توسط فرانکه ( Franke) خریداری شد واز آن به بعد کمپانی مشهور kwc زیر مجموعه برند فرانکه شد.
امروز تنها نماینده رسمی kwc در خاورمیانه ، شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران (KWC IRAN) می باشد.
خشکسالی های متداول و مصرف آب زیاد در ایران یکی از دغدغه های نهادهای مختلف دولت ایران می باشد مصرف سرانه آب در کشور ما نسبت به کشورهای اروپایی بسیار هشدار دهنده می باشد همین موضوع موجب شد تا نهادهای دولتی و خصوصی به فکر احداث کارخانه ای مجهز که با استانداردهای بالا قادر به تولید شیرهای کم مصرف و با کیفیت بالا که دارای طرح های زیبا و چشمگیری باشند و البته دارای استاندارد ملی نیز باشد ایجاد گردد.
به خاطر همین دلایل کمپانی شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران تحت لیسانس شرکت KWC سوئیس این مسئولیت بزرگ را به عهده گرفت این کارخانه در سال 1363 در شهر صنعتی کاوه کلنگ خورد و درسال 1380 به بهره برداری رسید این کارخانه مجهز به ریخته گری، ماشین کاری، پولیش، آبکاری و قالب سازی است این شرکت محصولات خود را به بازار ایران و بین المللی عرضه می نماید و همین امر باعث ارتقاء استاندارد ملی شیر های ساختمانی و همچنین ارتقاء مصرف آب در کشورمان شد

امروزه کارخانه KWC IRAN به یکی از معتبرترین، معروف ترین و بزرگترین تولید کنندگان شیر آلات تحت لیسانس کی دبلیوسی سوئیس تبدیل شد.
این کارخانه امروزه تولید کننده شیرآلات ساختمانی، شیرآلات چشمی، شیرآلات بهداشتی، شیرآلات توکار، شیرآلات ترموستاتیک، شیرآلات رنگی و شیرآلات الکترونیکی است .
هر یک ازشیرآلات کی دبلیوسی دارای طراحی و خط فلزی مخصوص به خود است این محصولات فضای آشپزخانه، حمام و دستشویی را به نحو بسیار زیبایی شیک و چشمگیر می نمایند همچنین این شیرآلات علاوه بر این که دارای طراحی به روز و مدرن است دارای کیفیت بالا و تکنولوژی به روز نیز است که از خلاقیت و نوآوری مهندسان و طراحان حرفه ای نشئت گرفته است.

کی دبلیوسی ایران با بکار گیری فناوری نوین و استاندار سازی فرآیندها و بهبود شاخص های عملکرد داخلی، کسب و کار و همچنین توسعه تنوع محصولات همگون و ناهمگون، مدیریت برندهای جانبی و انتقال این جایگاه به نسل های بعدی و تامین تولید و فروش محصولات بهداشتی و ساختمان و رفاهی خانواده و مجتمع های عمومی خاص و عام و حفظ جایگزین برترین و با کیفیت ترین، خوشنام ترین و خلاق ترین تولید کننده محصولات بهداشتی ساختمانی منطقه ای و فرا منطقه ای را برای خود حفظ کند .
کمپانی کی دبلیوسی ایران دارای گواهینامه و افتخارات متعددی می باشد که ما تنها به چندین مورد آن اشاره می نماییم.
گواهی نامه CE ، ایزو9001 ، استاندارد ایران، ایزو 1400، KIWC ، ایزو 10004، مرکز تحقیقات راه ومسکن و شهر سازی، SVGW SSIGE و تقدیرنامه از طرف اتاق بازرگانی صنایع معدن و کشاورزی، لوح برگزیده دریافت نشان کیفیت برتر در صنعت ساختمان و... است.
این شرکت قصد دارد تا با دستیابی به انتخاب مدل مشتریان و دست یابی به فروش حداکثری بازار گوی رقابت را از دیگر رقبای خود بگیرد که هم اکنون نیز موفق عمل کرده است. دریافت تقدیرنامه ها و گواهی نامه ها خود سندی بر ادعای این شرکت می باشد.

مقالات مرتبط

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود