برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیرآلات kwc

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند1

Kwc نمادی از نام بنیانگذارن این برند مشهور سوئیسی می باشد Karrer and Weber Co این کمپانی دارای خط تولید در کشورهای آمریکا ، آلمان ، ایتالیا می باشد. شایان ذکر است که در سال 2013 کمپانی معروف ومشهور سوئیسی به نام فرانکه ) Franke) برند KWC را خریداری کرد و ازان پس KWC زیر مجموعه ای از برند معروف فرانکه شد.


امروز تنها نماینده رسمی KWC در خاور میانه ، شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران ( KWC IRAN) می باشد.
مصرف آب و خشکسالی های متداول یکی از دغدغه های نهادهای مختلف دولت ایران می باشد مصرف سرانه آب در کشور ما نسبت به کشورهای اروپایی هشداردهنده است و همین امر موجب شده است تا نهادهای دولتی و خصوصی به فکر احداث کارخانه ای مجهز که با استانداردهای بالا قادر به تولید شیرهای کم مصرف با کیفیت بالا و طراحی های زیبا که چشمگیر باشد ایجاد شود و همچنین دارای استاندارد ملی نیز باشد به همین دلیل شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران تحت لیسانس شرکت KWC سوئیس این مسئولیت بزرگ را برعهده گرفت این کارخانه در سال 1363 در شهر صنعتی کاوه تاسیس شد و در سال 1380 به بهره برداری رسید این کارخانه مجهز به ریخته گری ماشینکاری ، پولیش ، آبکاری و قالب سازی است این شرکت محصولات خود را به بازار ایران و بین المللی عرضه می نماید و همین امر موجب ارتقاء استاندار ملی شیرهای ساختمانی و همچنین ارتقای مصرف آب در کشورمان گردید امروزه کارخانه کی دبلیوسی ایران به یکی از معتبرترین وبزرگترین تولید کنندگان شیرآلات تحت لیسانس KWC سوئیس تبدیل شده است .


این کارخانه امروزه تولید کننده شیرآلات ساختمانی ، شیرآلات چشمی ، شیرآلات بهداشتی ، شیرآلات توکار ، شیرآلات ترموستاتیک ، شیرآلات رنگی و شیرآلات الکترونیکی می باشد .
همچنین هریک از شیرآلات KWC دارای طراحی و خط فلزی مخصوص به خود می باشد این محصولات قادر هستند تا فضای آشپزخانه ، حمام و دستشویی را به نحو بسیار زیبایی ، شیک و چشمگیر نمایند این محصولات علاوه بر طراحی به روز و مدرن دارای کیفیت عالی و تکنولوژی به روز می باشند که از خلاقیت و نوآوری مهندسان و طراحان حرفه ای و خوش سلیقه نشات گرفته اند .

KWC ایران توانسته است با بکارگیری فناوری نوین ، استاندارسازی فرآیندها و بهبود شاخص های عملکرد داخلی و کسب وکار و همچنین توسعه تنوع محصولات همگون وناهمگون ، مدیریت برندهای جانبی و انتقال این جایگاه به نسل های بعدی ، تامین تولید و فروش محصولات بهداشتی و ساختمان و رفاهی خانواده و مجتمع های عمومی خاص و عام و حفظ جایگزین برترین وبا کیفیت ترین ، خوش نام ترین و خلاق ترین تولید کننده محصولات بهداشتی ساختمانی منطقه ای و فرا منطقه ای را برای خود حفظ نماید .
این کمپانی در نظر دارد تا با دستیابی به انتخاب مدل مشتریان و دست یابی به فروش حداکثر بازارگوی رقابت را ازدیگر رقبای خود بگیرد که هم اکنون نیز در این امر موفق عمل کرده است .

KWC ایران دارای گواهینامه های مختلفی از جمله

کواهی نامه CE ، استاندارد ایران ، ایزو 9001 ، ایزو 14000 ، KIWC ، مرکز تحقیقات راه مسکن وشهر سازی ، ایزو 10004 ، SVGW SSIGE است و دارای افتخارات زیادی است مانند تقدیرنامه از طرف اتاق بازرگانی صنایع معدن وکشاورزی ، لوح برگزیده دریافت نشان کیفیت برتر در صنعت ساختمان و... می باشد.

مقالات مرتبط

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود