برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

نقد و بررسی شیرآلات شودر

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند1


این شرکت شعار ( چون جزئیات مهم است ) را مد کار خود قرار داد و امروزه پا به پای طرح های روز دنیا پیشرفت می کند . مزیت این برند بر سایر رقبای خود در تنوع ، طراحی خلاقانه مدل های مختلف ، کیفیت بالا که براساس استانداردهای جهانی و خدمات پس از فروش برای همراهی مشتریان است .
کمپانی شودر با دارا بودن این مزایا توانسته که رضایت مشتریان را به خوبی جلب نماید و به گزینه اول انتخاب بسیاری از معماران و فعالان صنعت ساختمان و مصرف کنندگان تبدیل شود.


ویژگی شیرآلات شودر


بدنه شیرآلات شودر تماماً از آلیاژ برنج ساخته شده است . برنج از مقاومت بالایی برخوردار است و در برابر فشار و ضربه آسیب نمیبیند ، ضد زنگ است و در مجاورت دائمی با آب دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی شود در کل می توان گفت که برنج از بهترین مواد برای ساخت شیرآلات است .
کارتریج تمام شیرآلات شودر سرامیکی است این موضوع باعث می شود که محصول در برابر فشار و دمای آب از مقاومت بالایی برخوردار باشد .
کلیه سطوح شیرآلات شودر دارای آنتی باکتریال است که آلودگی را به خود جذب نمی کند .
محصولات شودر دارای آبکاری بسیار مرغوب و با درجه میکرون بالا انجام می پذیرد . همچنین این شیرآلات مجهز به پرلاتور کاهنده آب است که تاثیر بسزایی در صرفه جویی مصرف آب دارد.
به علت طراحی های خاص بدنه شیرآلات شودر نسبت به شیرآلات معمولی رسوب کمتری می گیرند .
نصب و راه اندازی این شیرآلات بسیار ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد.
تولیدات شودر در کلیه مراحل تولید براساس آخرین تکنولوژی روز دنیا و استانداردهای لازم انجام می شود .
در شیرآلات شودر مدل های مخصوص آشپزخانه آن بسیار کاربردی هستند به گونه ای که با سه ورودی آب گرم ، سرد و آب تصفیه طراحی شده اند با این قابلیت شما دو اهرم جدا برای آب معمولی و آب تصفیه نوشیدنی دارید .

طراحی ظاهری شیرآلات شودر


کمپانی شودر داری تنوع بالای محصولات می باشد که می تواند کلیه سلایق را پوشش دهد در محصولات شودر طرح های ساده ، کلاسیک ، مدل های فانتزی واروپایی و... به چشم می خورد .
شیرآلات شودر دارای تنوع رنگ نیز است و اکثر مدل ها در رنگ های کروم ، طلایی ، طلایی مات ، سقید ، شیری ، مشکی و حتی رنگ های فانتزی موجود می باشد .

معرفی چند مدل از بهترین شیرآلات شودر


1: مدل دانته شودر
دانته از طرح های جدید و اختصاصی برند شودر می باشد که مورد استقبال بسیاری از مشتریان مشکل پسند می باشد ویژگی های منحصر به فرد مدل دانته ( تنه برنجی ، کاتریج سرامیکی ، رسوب پذیری کمتر ، پرلاتور کاهنده ، ساختار ارگونومیک و... ) می باشد که دارای انواع رنگ مانند : کروم ، شیری، طلایی است .


2: سری بیزانس شودر
سری بیزانس از سری های شیرآلات لوکس و جذاب شودر می باشد . کمپانی شودر در طراحی وتولید این مدل از محصولات خود توانایی بالا و متنوعی را از خود به نمایش گذاشته است . کسانی که به دنبال یک دکوراسیون شیک و لوکس از شیرآلات هستند مدل بیزانس بهترین گزینه برای آنان می باشد.


3: سری اطلس شودر
طرح اطلس شودر دارای طراحی ساده که دارای کیفیت بالایی می باشد که با تمام سبک ها و دکوراسیون ها هماهنگ است این مدل درحد پیشرفته ترین شیرآلات است دارای بدنه برنج ، کاتریج سرامیکی ، طراجی ارگونومیک و خدمات پس از فروش می باشد .


4: مدل اروپایی شیرآلات شودر
درتولید این سری از شیرآلات شودر از طراحی ایتالیایی الگو برداری شده است . تمام زوایا و سطوح به صورت فلت و قائم هستند که جلوه و شیکی خاصی به محصول بخشیده است در این مدل با کاتریج دو مرحله ای مصرف آب شما تا 30 درصد کاهش می بابد این شیر آلات دارای بدنه برنج بدون سرب ، کاتریج اسپانیایی است که در رنگ بندی های متنوع طراحی و مطابق با استانداردهای اروپایی تولید شده اند همچنین دارای خدمات پس از فروش نیز می باشد .

5: مدل یونیک شیرآلات شودر
یونیک دارای طراحی زیبا و ساده ای می باشد که با تمامی دکوراسیون ها سازگاری دارد که ظاهری دلنشین و شیک به منزل شما می دهد این مدل دارای تنوع رنگ ، کیفیت بالا قطعات ، پلاتور مخلوط کننده آب و هوا ، کاتریج سرامیکی ، آبکاری مرغوب و خدمات پس از فروش می باشد .

قابل ذکر می باشد که شیرآلات شودر دارای مدل های مختلف دیگری مانند تیفانی ، لوکا و.. نیز هستند.

مقالات مرتبط

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود