برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

لیست قیمت محصولات فرپود بروزرسانی 2 بهمن 1400

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند2

فرپود

گروه تولیدی فرپود یکی از بهترین شرکت های تولید لوازم سرویس بهداشتی می باشد که دارای سابقه‌ای بیش از 25 سال در زمینه تولید یکی از برترین و موفق ترین سازندگان لوازم بهداشتی ساختمان در کشور است. این شرکت تمام سعی خود را کرده است که بتواند رضایت مشتری های خود را جلب نماید.

کاتالوگ محصولات فرپود

دانلود کاتالوگ محصولات فرپود

تاریخ بروزرسانی 2 بهمن 1400

لیست قیمت محصولات فرپود

دانلود لیست قیمت فرپود (بزودی)

تاریخ بروزرسانی 2 بهمن 1400

از این رو این شرکت فرپود تمام سعی خود را کرده است تا از بهترین روش های تولید روز دنیا به همراه بهترین دستگاه های تولید در ساخت وسایل خود استفاده نماید. این کیفیت بسیار بالا در ساخت محصولات شرکت باعث شده که بتواند محصولات خود را مطابقت با انواع استانداردهای بین المللی از جمله ISO 9001 ISO14001 تولید نماید که این استاندارد های جهانی باعث شده که گروه تولیدی فرپود بتواند محصولات خود را به کشور های خارجی صادر نماید.

گروه تولیدی فرپود 

گروه تولیدی فرپود از اولین دارندگان نشان ملی استاندارد ایران در حوزه آبشویه به شماره ۷۳۵۱ در استان اصفهان می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های شرکت فرپود دارا بودن سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM می باشد که در رضایت مشتری ها برای این شرکت فرپود کمک بسیار شایانی کرده است. شرکت فرپود از بزرگ ترین تولید کنندگان شیر پیستوار، فلاشتانک، جا مایع صابون و اکسسوری بهداشتی در کشور می باشد. تنوع بسیار بالا در رنگ ها و مدل های محصولات شرکت فرپود باعث شده که شما می توانید رنگ های و مدل های سرویس بهداشتی را با یکدیگر هماهنگ کنید و طراحی بسیار زیبایی برای سرویس بهداشتی و طراحی دکوراسیون آن ایجاد نمایید. طراحی دکوراسیون داخلی برای سرویس های بهداشتی و البته حمام به تازگی اهمیتی ویژه در سبک ساخت خانه پیدا کرده است. بیشتر اعضای خانواده تمایل دارند که این بخش از منزل مورد توجه بیشتری قرار بگیرد و حتما چیدمانی بهتر داشته باشد، تا از وقتی که برای رعایت بهداشت خود صرف می کنند لذت بخش باشد.


سرویس های بهداشتی عموما فضایی کم از منزل را اشغال می کند، اما توالت و سرویس بهداشتی با سلامت کلی تمام اعضای خانواده ارتباطی بسیار نزدیک دارد، بنابراین باید سعی شود تا بهترین وسایل برای ست سرویس بهداشتی خود انتخاب کنید. سلامتی و زیبایی کامل و مناسب را در فضای سرویس بهداشتی ایجاد کنید. اگر می‌خواهید سرویس بهداشتی خود را تجهیز کنید فقط کافی است به سایت مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر مراجعه نمایید و بهترین محصولات تجهیز ساختمانی را با نازل ترین قیمت ها خریداری نمایید. امروزه نو نما و نو نوار کردن سرویس بهداشتی یکی از کارهایست که هر شخصی برای مدرن کردن یا مدرن نشان دادن سرویس بهداشتی و دیگر قسمت های خانه انجام می دهد. با این طریق شما می توانید فضای کسل کننده‌ی قبلی را به یک فضای مدرن و چشم نواز تبدیل کنید. شما می توانید در فضای اضافی سرویس های بهداشتی، کمدهایی برای نگاه‌داری وسایلی که زیاد استفاده می‌کنید، داشته باشید. خرید عمده محصولات فرپود در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر برای همکاران نیز امکان پذیر است.

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود