برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

لیست قیمت وینزو بروز رسانی 3 بهمن 1400

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند0

روشویی وینزو

گروه بازرگانی vinzo در سال 1382 کار خود در تولید محصولات ایرانی روشویی و کابینت روشویی شروع کرد. از سال 1382 تا به حال شرکت وینزو همواره سعی داشته بر اساس جلب نظر منتقدان و مشتری های خود از بهترین جنس در محصولات و جدید ترین نوع ماشین آلات در تولید آن ها استفاده نماید. این شرکت با اختیار داشتن یک تیم مجرب طراحی و تولید بسیار قوی به همراه دانش فنی کارشناسان خود همواره بهترین و لوکس ترین روشویی ها را تولید می نماید و در آن ها از طرح های بسیار ناب و خاصی استفاده کرده اند. عمده کار شرکت گروه وینزو تولید کابینت و روشویی های لاکچری با باکیفیت ترین و بهترین مواد ساخت می باشد. تمامی محصولات شرکت بر اساس استاندارد می باشد که توانسته با نمونه های خارجی رقابت تنگاتنگی داشته باشد.

کاتالوگ محصولات وینزو

دانلود کاتالوگ وینزو

تاریخ بروز رسانی 3 بهمن 1400

لیست قیمت محصولات وینزو

دانلود لیست قیمت وینزو (تماس با پشتیبانی)

تاریخ بروز رسانی 3 بهمن 1400


امروزه بر خلاف گذشته که جنس روشویی ها مهم بود، طرح و رنگ آن نیز مهم می باشد به گونه ای که باید طرح روشویی مورد استفاده ی شما مناسب با طراحی دکوراسیون سرویس و مکان مورد استفاده ی آن باشد. از این رو شرکت وینزو آمده و روشویی و محصولات خود را در رنگ ها و طرح های متفاوتی تولید کرده است تا شما بتوانید با خرید زیباترین طرح های آن به دستشویی خود زیبایی و جلوه ی خاصی بدهید. شرکت وینزو روشویی های خود در مدل های سلطنتی، طرح چوب و معمولی تولید کرده است که در آن ها از سنگ های سیمکان، آسپین، پرشین سیلک، میلانو آستر گلسار و... استفاده کرده است. هر کدام از این سنگ های به روشویی طرح بسیار زیبایی داده است که در تولید آن از مرغوب ترین مدل این سنگ ها استفاده شده است. روشویی های وینزو دارای مدل های کابینتی نیز می باشد که شما می توانید به کمک طرحی که توسط این حالت کابینتی آن ها به سرویس خود می دهید، دستشویی خود را لوکس نمایید. حالت کابینتی آن به این گونه است که بر زیر این روشویی، کابینتی مخصوص قرار می گیرد که می توانید در آن وسایل مورد نیاز دستشویی خود را بگذارید. این کابینت دارای حالت خاصی می باشد که پس از نصب مانع از لغزش سنگ روشویی می شود.

همواره یکی از مهم ترین بخش های هر خانه سرویس بهداشتی آن خانه می باشد که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این قسمت به این دلیل اهمیت بالای دارد که بیشتر از بقیه قسمت های خانه در معرض میکروب ها و جرم گیری می باشد. از این رو بیشتر محصولات شرکت وینزو دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد جرم می باشد تا میکروب ها به آن نچسبیده و به همراه آب به لوله ی فاضلاب منتقل شود. تمامی روشویی های تولید شده توسط شرکت وینزو دارای لعاب درجه یکی می باشد که به راحتی لعاب آن خراب نمی شود. روشویی ها تولید شده دارای حالت های بیضوی، دایره ای و مستطیل و... می باشد که در بعضی از آن ها شیر آلات روی کار و در بعضی شیر آب های زیر کار کاربرد دارد. بعضی از محصولات شرکت وینزو به صورت ستی به فروش می رسد یعنی فقط شامل روشویی نمی شود و در کنار آن کابینت و آیینه و باکسی مخصوص و مناسب که با طراحی آن ست شده ارائه می شود.

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود