برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

لیست قیمت ایمن آب بروز رسانی فروردین 1402

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند2

تاریخچه فعالیت شرکت ایمن آب

شرکت و مجموعه ی تولیدکننده ایمن آب واقع شده در استان اصفهان و در شهر اصفهان، از ابنتدای دهه هفتاد، به تولید نمودن محصولات بهداشتی ساختمانی با معرفی جامایع زرفام پرداخت. در مسیر پش برد توسعه و پیشرفت در طول سال های یک هزار و سیصد و هفتاد و دو تا اوخر دهه نود، انواع متفاوتی از محصولات کاهنده مصرف آب، مدل های متنوع نگهدارنده دستمال کاغذی، انواع سطل های پدالی حمام و سرویس بهداشتی، برس و هم چنین فلاش تانک تحت عنوان برندهای زرفام، ایمن آب و آبسو را به یازار مصرف ارائه کرد. شما مراجعه کنندگان گرامی به مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر می توانید برای مشاهده و دانلود کاتالوگ محصولات ایمن آب و لیست قیمت محصولات ایمن آب از دکمه های زیر استفاده نمایید.

کاتالوگ محصولات ایمن آب

دانلود کاتالوگ ایمن آب

تاریخ بروز رسانی فروردین 1402

لیست قیمت محصولات ایمن آب

دانلود لیست قیمت ایمن آب

تاریخ بروز رسانی فروردین 1402

از جمله دستاوردهای ارزشمند شرکت و مجموعه ی تولیدکننده ایمن آب می توانیم به طراحی کردن پمپ جا مایعی، اختراع، تولید و عرضه فلاش تانکهای دو حالته (فلاش تانک کششی و فلاش تانک فشاری) و مهندسی ساخت و تولید اولین فلوتر (شناور) دیافراگمی ایران اشاره کرد. در این راستا واحد تحقیق و توسعه شرکت شناخت نیاز مصرف کنندگان عزیز؛ و پاسخگویی به این نیازها را، سرلوحه امور خود قرار داده است. هدف اصلی مجموعه ایمن آب، ارائه نمودن محصولات ماندگار و محصولاتی با کیفیت بسیار بالا و نهایتا کسب رضایت کامل و البته روز افزون هم وطنان عزیزمان و هم چنین ارائه نمودن راه کار های نو و جدید به جهت کشف و اجرای الگوی مصرف بهینه در شرایط سخت کنونی می باشد. بر همین اساس گروه طراحی تولیدی ایمن آب، همیشه سعی کرده تا با استفاده علمی از برترین موادهای اولیه و بروزترین تکنیکهای ساخت و تولید بهره بگیرد.

شرکت و مجموعه ی تولیدکننده ایمن آب علاوه بر متعهد بوده و الزام به اطاعت از واجبات قانونی در جنبه های کیفیتی، بهداشت حرفه ای و ایمنی و جنبه ی بسیار مهم (محیط زیست)؛ هم چنین به میل حرکت به سوی ماندن به عنوان یک سازمان پیشرو در لول جهانی، دست یابی به هدفهای ذیل را هم سرلوحه فعالیتهای خودش قرار داده است:
الف : افزایش رضایت مشتریان و توجه به نیازهای سایر طرف های ذی نفع.
ب: حضور موفق در بازارهای داخلی و بین المللی و افزایش سهم بازار.
پ: افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها.
ت: جلوگیری از مصرف بی رویه منابع تجدید ناپذیر، کاهش اثرات زیست محیطی و پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی.
ث: بهبود روشهای کنترل خطرات و پیشگیری از مصدومیت و بیماری های ناشی از فعالیت های سازمان.
ج: توانمندسازی نیرو انسانی با افزایش دانش و انگیزه آنان.

تحقیق و توسعه
گروه صنعتی و مهندسی طراحی و تولید شرکت ایمن آب؛ بعنوان تولیدکننده ی طراحی و مهندسی محور و راهنما و الگو در شاخه های طراحی و تولیدی محصولات بهداشتی در ایران شناخته شده است. بر همین اساس، با بهتر کردن و پیشرفت دادن روشهای تولیدی سنتی به سمت یکسان سازی ساختارهای مکانیزه و در راستای ارائه کالاهای بهداشتی ساختمان، با بهبود دادن به شرایط کاربر و مصرفی، با فیت شدن بر مطابقت و نیازهای روز در کشور عزیزمان ایران و البته دیگر نقاط جهان؛ واحد های تحقیقی و توسعه دهی شرکت و مجموعه ی تولیدکننده ایمن آب با قدرت تیم طراحی مهندسی فعالش در حال رشد کردن و شکوفا شدن روز به روز میباشد. علاه بر تمام این موارد، واحد تحقیق و توسعه فعال در ایمن آب از فعالیت بالایی در آزمایشگاه، واحد طراحی و هم چنین واحد فنی و مهندسی بهره گرفته است.

مقالات مرتبط

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود