برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

لیست قیمت محصولات آرمیتاژ بروز رسانی 1 خرداد 1402

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند3

چینی آرمیتاژ

شرکت چینی بهداشتی آرمیتاژ (Armitage) با بیش از ۳۸ سال سابقه در تولید انواع تجهیزات بهداشتی ساختمانی، از بزرگ ترین تولیدکنندگان این صنعت در ایران می باشد. کارخانه آرمیتاژ در شهرستان ساوه قابلیت تولید ۴۵۰۰ قطعه بهداشتی را دارد و یکی از بزرگ ترین صادر کنندگان چینی بهداشتی کشور به شمار می‌رود. آرمیتاژ با شعار «کیفیت، تنوع و زیبایی رمز ماندگاری ماست» اهداف خود را در قالب یک جمله بیان کرده است. مدیران این شرکت معتقدند که با رعایت اصول مشتری‌ مداری، نوآوری و طرح‌های نو، ارائه محصولات و خدمات بهتر تمام تلاش خود را برای متمایز بودن در صنعت چینی بهداشتی کشور به کار خواهند برد. برای دانلود لیست قیمت محصولات آرمیتاژ و یا دانلود کاتالوگ آرمیتاژ می توانید از لینک های زیر کمک بگیرید و تمامی تصاویر محصولات چینی بهداشتی آرمیتاژ را با کیفیت بالا دانلود نمایید.

کاتالوگ چینی آلات بهداشتی آرمیتاژ

دانلود کاتالوگ محصولات بهداشتی آرمیتاژ

تاریخ بروز رسانی 1 خرداد 1402

لیست قیمت محصولات آرمیتاژ

دانلود لیست قیمت محصولات آرمیتاژ

تاریخ بروز رسانی 1 خرداد 1402

رعایت اصول زیست محیطی

از ابتدا یکی از اهداف و دغدغه‌های این شرکت کاهش مصرف آب با رویکرد صرفه جویی در مصرف خانوار و حفظ محیط زیست بود. در همین راستا آرمیتاژ در مرحله اول اقدام به تولید توالت فرنگی واترجت و توربوجت به جای توالت فرنگی گردابی نمود. در گام بعدی با مطالعات و انطباق با استانداردهای جهانی اقدام به تولید توالت‌های فرنگی با مکانیزم دو زمانه نمود که بدین وسیله توانست در برخی از مدل‌ها مصرف آب را از ۹ لیتر به ۴ لیتر کاهش دهد. در توالت‌های دو زمانه شما می‌توانید؛ در هر بار استفاده، حجم آب را با توجه به نیاز انتخاب کنید و به این ترتیب تفاوت بسیار محسوسی در مصرف آب ایجاد می‌شود. شما می توانید تمام اطلاعات مورد نیاز در زمینه خرید سنگ توالت و توالت فرنگی آرمیتاژ و دیگر محصولات این شرکت بطور مستقیم از نمایندگی آرمیتاژ در یزد، نمایندگی آرمیتاژ در اصفهان، نمایندگی آرمیتاژ در مشهد و نمایندگی آرمیتاژ در تمام شهرها از مرجع تخصصی کالای ساختمان چلونگر کمک بگیرید.

محصولات آرمیتاژ

چینی بهداشتی آرمیتاژ (Armitage) تولیدکننده‌ی انواع توالت فرنگی یک تکه و دو تکه، توالت فرنگی وال هنگ، روشویی و پایه، روکابینتی و توالت ایرانی است. تمام این محصولات با کیفیت ممتاز، الگوی مصرف بهینه آب و در طرح‌های متنوع ارائه می گردند. قیمت محصولات آرمیتاژ با در نظر گرفتن تمام مصرف‌کنندگان، در بازه کم تا زیاد موجود است. علاوه بر قیمت‌های مناسب در بیشتر محصولات، شما می‌توانید مدل انتخابی خود را با توجه به درجه یک، دو یا سه بودن طبق بودجه و نیاز خود انتخاب کنید.

کیفیت و تنوع مدل‌ها

آرمیتاژ با ارائه بیش از ۸۰ مدل متنوع در سایزها و جزئیات متفاوت، تمام سلایق و نیازها را پوشش می‌دهد. شما با توجه به ابعاد سرویس بهداشتی خود می‌توانید مناسب ‌ترین سایز را برای فضایتان انتخاب نمایید. هم چنین ویژگی‌های ریم باز یا ریم بسته بودن در توالت ایرانی و تخلیه گردابی، آبشاری، واترجت، توربوجت در توالت فرنگی توسط شما قابل انتخاب است. برای مقایسه بهتر می‌توانید از مدل‌های دیگری که در مرجع تخصصی کالای ساختمان چلونگر موجود می باشد هم دیدن نمایید.

شرکت چینی آرمیتاژ افتخارات و گواهینامه های متعددی را در سال های فعالیت خود دریافت نموده است از جمله:

1- نشان ویژه خلاقیت و نوآوری از کشور فرانسه 2016
2- دریافت نشان کارآفرینی و نوآوری بریتانیا BIS
3- دریافت نشان ملی برترین مدیریت موفق در توسعه تولیدات ملی در سال 95
4- استاندارد و جایزه بین المللی DQD-Sanitary Ware در تضمین کیفیت، دوام و طراحی برتر در تولید چینی بهداشتی از سوی کشور آلمان در سال 2016
5- نشان زرین سه ستاره برترین تولید کننده چینی بهداشتی کشور در سال 94
6- اخذ گواهینامه بین المللی ایزو 9001-2008
7- برترین صادرکننده چینی بهداشتی سالهای 1393-1394
8- برترین صادرکننده چینی بهداشتی سالهای 1382-1383
9- بالاترین نشان لیاقت و مدیریت کشور فرانسه گرند آفیسر در مدیریت صنعت ساختمان
10- دریافت نشان عالی لیاقت آفیسر از اتحادیه اروپا 2016
خدمات پس از فروش: شرکت آرمیتاژ برای رضایت خاطر مصرف کنندگان تمام محصولات خود را با ضمانت 2 ساله ارائه می کند.

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود