برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

لیست قیمت کایرپایپ بروز رسانی 8 دی 1400

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند4

کایرپایپ و توضیحات کامل این مدل از لوله و اتصالات حرفه ای

کایر پایپ: تحولی جدید در صنعت لوله و اتصالات ۵ لایه بوده است.

لوله و اتصالات پنج لایه (جوشی) کایرپایپ

استفاده از لوله های تک لایه با بروز مشکلات زیادی همراه بود، از جمله آنها تحمل حرارت تا دما ۶۰ درجه و تحمل فشار تا میزان ۶ بار بود، لذا لوله و اتصالات پنج لایه با هدف برطرف نمودن این معایب و هم چنین افزودن ویژگی های دیگر به بازار عرضه گشتند. اولین لوله های پنج لایه از سال ۱۳۸۵ تولید و وارد بازار ایران شدند. این لوله و اتصالات با وجود حسن های فراوان همچنان دارای معایبی همچون ضریب انبساط و انقباض متفاوت لوله پنج لایه، برنج اتصالات و اورینگ آب بندی بودند که سبب نشتی در لوله های پنج لایه می گردید. احتمال نشتی باعث گشت تا سازمان مرکز تحقیقات مسکن مصوبه ای را به تصویب رساند که طی آن تمامی استفاده کنندگان از اتصالات برنجی در لوله های پنج لایه ملزم گشتند تا در تمامی نقاط اتصالات، دریچه بازدید تعبیه نمایند که این مورد عیب بسیار بزرگی در ساختمان ها به دلیل شکل نامناسب آن بود. راهکار شرکت های مختلف استفاده از سیستم لوله کشی کلکتوری برای این معضل بود که متراژ لوله کشی را بشدت افزایش می داد.

شما می توانید برای دانلود کاتالوگ کایرپایپ و دانلود لیست قیمت کایرپایپ از گزینه های زیر استفاده نمایید.

کاتالوگ محصولات کایرپایپ

دانلود کاتالوگ کایرپایپ

تاریخ بروز رسانی هشتم دی 1400

لیست قیمت محصولات کایرپایپ

دانلود لیست قیمت محصولات کایرپایپ

تاریخ بروز رسانی هشتم دی 1400

کایرپایپ از سال ۱۳۸۶ با تحقیق و توسعه در صدد برطرف نمودن تمامی این مشکلات برآمد و در سال ۱۳۹۰ توانست محصولی را تولید نماید که ضریب انبساط و انقباض لوله و اتصال آن یکسان از جنس PE-RT و فاقد اورینگ آب بندی بود؛ لذا کایرپایپ با برطرف نمودن عیوب سایر لوله و اتصالات پنج لایه محصولی را تولید نموده است که بالاترین کیفیت را داراست و دریافت گواهی نامه ها متعدد گواه خوبی بر این موضوع است و در نتیجه با محصولات کایرپایپ توانایی انجام سیستم لوله کشی بصورت انشعابی وجود داشته که کاهش چشم گیری در هزینه تمام شده تاسیسات ساختمان دارد.

ویژگی لوله و اتصالات پنج لایه (جوشی) کایرپایپ

1: 95 درجه میزان تحمل دما
2: 19 بار میزان تحمل فشار
3: 100% میزان آب بندی
4: 70% کاهش میزان تاسیسات پروژه

کایر چابهار

تاریخچه شرکت کایرچابهار:

در سال 1371 هجری شمسی برابر با سال 1992 میلادی طرح و ایده اولیه ایجاد کارخانه تولیدی و تجاری به نام شرکت لوله سبز چابهار پایه گذاری گردید. در سالهای اولیه تولید این محصول، تمامی لوله و اتصالات مصرفی در تاسیسات ساختمان ها در سطح کشور از نوع فلزی بوده که با گذشت زمان و اثبات کارایی این نوع محصول، تقریبا همگان، اعم از بخش هایی از صنعت و ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و ... مصرف کننده این نوع کالا شده و آنان را از تبعات ناشی از آفاتی نظیر پوسیدگی، ترکیدگی و همچنین از هزینه های گزاف ترمیم و بازسازی رها نموده است. امروزه این شرکت با قدمتی طولانی در سه شیفت کاری به صورت شبانه روزی با تولید انواع محصولات منشاء خدمات موثری برای مصرف کنندگان داخلی و خارجی بوده است و از نظر سطح کیفی با توجه به استفاده از مواد اولیه مرغوب و همگام با تکنولوژی روز دنیا از هر لحاظ با محصولات مشابه خارجی در سطح جهانی قابل رقابت خواهد بود.

درباره کایرپایپ

با عنایت و توجهات ایزد منان، شرکت لوله سبز چابهار قادر گردیده با دارا بودن بیش از دو دهه تجربه در زمینه فرآیندهای پلیمر با ماشین آلات مدرن تولید لوله و اتصالات و همچنین بهره گیری از لابراتور مجهز و پرسنل مجرب و حاذق محصولاتی مرغوب با مکانیزم هایی در سطح استانداردهای بین المللی تولید و به دلیل بالا بودن سطح کیفی آن در اسرع وقت در بازارهای داخلی و خارجی به منصه ظهور برساند و نیز این شرکت موفق به اختراع و تولید نسل جدید اتصالات جوشی PERT مختص لوله های پنج لایه PERT-AL-PERT با نام تجاری کایرپایپ گردیده است و بدین گونه تبلوری دیگر از نبوغ و خلاقیت ایرانی در بازار رقابت جهانی به منصه ظهور رسید.
شایان به ذکر است این محصول عالی و مطمئن که کاملا علمی و صنعتی می‌باشد موفق گردید در مدت کوتاهی تاییدیه سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران و گواهینامه‌های استاندارد اجباری، گواهینامه فنی مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن، گواهینامه بهداشت و FOOD GRADE و نیز گواهینامه ISO9001 را اخذ نماید.

مزایای لوله و اتصالات پنج لایه کایرپایپ

1: اتصال لایه آلومینیومی با جوش TIG بصورت سر به سر
2: تحمل آب داغ با دماب 90 درجه سانتی گراد در فشار کاری 10 بار
3: نصب آسان و ضریب آب بندی 100% در انقباض و انبساط شبکه لوله کشی
4: پایین بودن ضریب انبساط طولی
5: مقاوم در برابر حریق، یخ زدگی و زلزله (یکی از خواص PERT نسل 2)
6: استفاده از مواد اولیه مرغوب (مواد LG کره)
7: مناسب جهت سیستم های سرمایشی و گرمایشی
8: اجرای بسیار آسان با سرعت کار بالا
9: استحکام بسیار بالا اتصالات در برابر زلزله
10: افت فشار بسیار ناچیز (به دلیل صاف بودن جداره داخلی)
11: قیمت مناسب
12: دارای مجوز از سازمان نظام مهندسی برای اجرای انشعابی
13: 50 درصد کاهش مصرف لوله واتصال

آزمایش های انجام شده روی لوله و اتصالات کایرپایپ

الف: آزمایش های فشار و ... در دماهای متفاوت تا 95 درجه سانتی گراد (موفق به اخذ گواهینامه فنی لوله و اتصالات)
ب: آزمایش کشش دو گراف (بعد از تحمل فشار 3000 نیوتن به حد تسلیم نرسید. آزمایشگاه دانشگاه فردوسی)
پ: تست دبی آب (بدون تغییر در دبی آب)
ج: تست خمش (انعطاف پذیری بالا)
چ: آزمایش اثر بر آب (موفق به اخذ گواهینامه FOOD GRADE)

مقالات مرتبط

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود