برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

لیست قیمت محصولات KWC بروز رسانی خرداد 1402

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند0

تاریخچه KWC در کشور سوئیس

در کشور سوئیس حدود 140 سال پیش در شهری زیبا تاریخچه KWC در کارخانه ای کوچک آغاز گردید. این کارخانه در ابتدا تولید کننده جعبه های موسیقی بود و توسط آدلف کارر بنا شده، پس از مرگ وی والتر لوگینبول اداره کارخانه را به دست گرفت و از همان آغاز به کار؛ تولید جعبه های موسیقی را متوقف کرد و شروع به تولید شیرآلات کرد. شیرآلات این کارخانه به اسم KWC به بازار شیرآلات عرضه گردید. هم چنین این کارخانه دارای خط تولید در کشورهای ایالات متحده آمریکا، آلمان و ایتالیا نیز می باشد. در سال 2013 کمپانی مشهور سوئیسی به نام فرانکه ( Franke ) برند KWC را خرید و KWC زیر مجموعه ای از برند معروف Franke به حساب می آید. لازم به ذکر است که نامگذاری KWC به دنبال Karrer and Weber Co. بوده است که نمادی از نام بنیان گذاران این برند قوی سوئیسی می باشد. تا امروز تنها نماینده رسمی KWC در خاورمیانه، شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران ( ( KWC IRAN است. از جمله محصولات کارخانه KWC؛ شیرهای آشپزخانه، شیر های حمام و دستشویی، شیرهای هوشمند، شیر های توکار، شیر های رنگی و غیره می باشد.

 

کاتالوگ محصولات KWC

دانلود کاتالوگ KWC

تاریخ بروز رسانی خرداد 1402

لیست قیمت محصولات کی دبیلو سی

دانلود لیست قیمت کی دبلیو سی

تاریخ بروز رسانی خرداد 1402

تاریخچه KWC درکشور عزیزمان ایران

اهمیت مصرف آب در کشور، همواره وظیفه ای ملی و دغدغه های نهادهای دولتی و خصوصی می باشد. مصرف آب در کشور در مقایسه با مصرف اروپا هشدار دهنده می باشد. بحران الگوی مصرف آب ضرورت احداث کارخانه ای مجهز و با استانداردهای بالا قادر به تولید شیرهای کم مصرف با کیفیت و طراحی چشم گیر که استاندارد ملی را داشته باشد ایجاد کرد. لذا شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران تحت لیسانس شرکت KWC سوئیس این مهم را به انجام رسانده و کارخانه را که مجهز به ریخته گری ماشین کاری، پولیش، آبکاری و قالب سازی می باشد؛ با انتقال تکنولوژی از KWC و تحت لیسانس آن برند، در سال 1363 در شهر صنعتی کاوه تاسیس و در سال 1380 به بهره برداری رسید و محصولات خود را به بازار ایران و بین المللی عرضه می نماید. این امر باعث ارتقاء استاندارد ملی شیرهای ساختمانی و هم چنین ارتقاء فرهنگ مصرف آب در کشور گردیده است. امروزه KWC ایران به یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین تولید کنندگان شیرآلات تحت لیسانس KWC سوئیس تبدیل شده است .کارخانه KWC در حال حاضر تولید کننده شیرآلات ساختمانی، شیرآلات بهداشتی، شیرآلات چشمی، شیرآلات توکار، شیرآلات رنگی، شیرآلات ترموستاتیک، و شیرآلات الکترونیکی می باشد.

فلسفه KWC در ایران

ماموریت KWC در کشور ایران، تشویق مردم به قدردانی از نعمت آب و افزایش مسرت استفاده از شیرهای تولیدی شرکت در کنار به نمایش درآوردن ارزشهای یک محصول تولید داخل با استفاده از دانش فنی روز دنیا در هر دو موضوع شکل و طرح منطبق با احتیاج و زیبایی در طراحی ماندگار می باشد. بدین ترتیب در محصولات حاصل از فرآیندهای فوق، امکان نصب قطعات و ملحقات با کیفیت بسیار بالا فراهم می آید و در نتیجه فواید عظیمی همچون صرفه جویی در منابع آب و انرژی برای ذینفعان و از دیدگان کلان برای اقتصاد کشور به بار خواهد آمد. افزون بر آن با کنترل دقیق مواد مصرفی که از بهترین تامین کنندگان داخلی و خارجی تدارک می شود اطمینان حاصل می گردد که کیفیت محصولات تولیدی کاملا مطابق بر استانداردهای بین المللی مرتبط با محصول بوده و سلامت بهداشت مصرف کنندگان تضمین شده است. لذا به منظور بهره وری بیشتر از امکانات موجود و ارتقای سطح کیفی پرسنل، آموزش های لازم انجام گردیده است تا گامی در جهت رسیدن به بهبود مستمر باشد. هر یک از شیرالات KWC نشات گرفته از طراحی و خط فلزی خاص خود می باشد و قادر است فضای آشپزخانه و حمام و دستشوئی را به نحو چشم گیری زیبا سازد. محصولات KWC علاوه بر طراحی به روز و مدرن، دارای کیفیت بالا و تکنولوژی به روز می باشد که از خلاقیت و نوآوری طراحان و مهندسین حرفه ای نشات گرفته شده است .

ماموریت: تامین تولید و فروش محصولات بهداشتی ساختمان و رفاهی خانواده و مجتمع های عمومی خاص و عام

چشم انداز: حفظ جایگزین برترین، با کیفیت ترین، خوش نام ترین، خلاق ترین تولید کننده محصولات بهداشتی ساختمانی منطقه ای و فرا منطقه ای از طریق
1. بکارگیری فناوری نوین
2. استاندارد سازی فرآیند ها
3. بهبود شاخص های عملکرد داخلی و کسب و کار
4. توسعه تنوع محصولات همگون و ناهمگون
5. مدیریت برندهای جانبی
6. انتقال این جایگاه به نسل های بعدی

دستاوردها

1. دستیابی به انتخاب مدل مشتریان
2. دستیابی به حداکثر بازار قابل تسخیر رقبا و منطقه
افتخارات کارخانه KWC در ایران
الف) این کمپانی دارای لوح تقدیر می باشد که به مناسبت گرامی داشت روز صنعت و معدن دهم تیرماه 1392 دریافت کرده است
ب) تقدیرنامه از طرف اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران
پ) کسب رتبه دهم در سومین جشنواره ده شرکت برتر صنعت ساختمان ایران
ت) واحد صنعتی نمونه سال 92: اجلاس روسای آیتک ششمین اجلاس مدیران و روسای شرکت های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور برگزیده اجلاس آیتک
ج) برگزیده دریافت نشان کیفیت برتر در صنعت ساختمان
چ) گرامی داشت روز ملی صنعت و معدن
ح) برگزیده در دومین دوره انتخاب مدیر موفق
خ) غرفه برتر هفتمین نمایشگاه فن آوری های نوین صرفه جویی در مصرف آب
د) کسب رتبه دهم در سومین جشنواره ده شرکت برتر صنعت ساختمان ایران
ذ) نخستین همایش حلقه های کنترل کیفیت و خلاقیت و نوآوری

هم چنین شرکت کی دبلیو سی دارای 9 گواهی نامه نیز می باشد.

اين شركت، اقدام به عقد قرارداد انتقال تكنولوژی توليد شيرهای بهداشتی با استفاده از جديدترين ماشين آلات توليد و تست و آخرين تكنولوژی آن شركت كه در خاورميانه منحصر به فرد هست، نموده است. شركت شيرهای ساختمانی و صنعتی ايران با استفاده از متخصصين مجرب خود كه در سوئيس آموزش های تئوری و عملی را توسط كارشناسان شركت KWC گذرانده اند می باشد، که نقش مهمی در کنار دستگاه های الکترونیکی و پیشرفته روز در تولید این محصولات ایفا می کنند و محصولاتی با کیفیت بالا و طراحی های زیبا و متنوع به مشتریان خود ارائه می دهند.

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود