برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

لیست قیمت محصولات گاتریا بروز رسانی مرداد 1402

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند1

گاتریا و محصولات چینی لوکس آن

برند چینی نام ( گاتریا – GATRIA )

شرکت گاتریا Gatria که شناخته شده به اسم چینی نام نیزمی باشد، درسال 1379 با هدف صنعت بهداشتی و رونق کسب و کار و کارآفرینی برای مردم عزیز و هم چنین صادرات محصولات با کیفیت کارخانه خود را در لاله چین همدان تاسیس کرد و پس از دو سال تلاش های بی وقفه و تحقیقات و استفاده از فناوری های روز در سال 1381 تولیدات خود را آغاز نمود و در بازار محصولات بهداشتی در رقابت با دیگر رقبای خود سبقت گرفت و از محبوبیت خوبی برخوردار شد. این کارخانه از ابتدای تاسیس محصولات تولیدی خود را به کشورهای ترکیه، آلمان، افغانستان، عراق، آذربایجان و غیره صادر نموده است. این کارخانه افتخارات و گواهینامه های متعددی دریافت نموده:

1:  کسب مقام صادرکننده ی نمونه استان در سال های 81 تا 93

2:  صادرکننده‌ی نمونه از سال‌های 1382 الی 1395

3: موفق به دریافت تندیس واحد نمونه صنعتی کشور در سال 95

4:  گواهی ISO9001:2015

5:: واحد نمونه کیفی استان در سال 1393

6: واحد نمونه استاندارد در سال‌های 1393 تا 1395

همچنین کارخانه گاتریا برای رضایت مصرف ‌کنندگان محصولات گاتریا (Gatria) دارای 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

 

کاتالوگ محصولات چینی نام (گاتریا)

دانلود کاتالوگ گاتریا

تاریخ بروز رسانی مرداد 1402

لیست قیمت چینی نام (گاتریا)

دانلود لیست قیمت گاتریا

تاریخ بروز رسانی مرداد 1402

 

محصولات چینی نام (گاتریا):

این کارخانه تولیدکننده‌ی انواع چینی بهداشتی توالتزمینی (ایرانی)، توالت فرنگی، روشویی، توالت وال هنگ، استراکچر، شیرآلات و هود می باشد. ناگفته نماند که مشهورترین محصولات این برند انواع توالت های فرنگی می باشند. توالت‌های وال هنگ نسل جدیدی از چینی بهداشتی هستند که در آن‌ها مخزن و تجهیزات، درون دیوار کار می‌شود و تنها کاسه توالت قابل مشاهده است.

 گاتریا از اولین تولیدکننده‌ی این نوع توالت است و بهترین کیفیت و طرح را ارائه می‌دهد. می توانید شما طرح های زیبا و با کیفیت گاتریا را با سایر برندهای ایرانی مقایسه نمایید و سپس اقدام به خرید نمایید. تنوع مدل ها و همچنین قیمت مناسب محصولات برند گاتریا چیزی نیست که از دید هیچ خریداری پنهان بماند. قیمت محصولات متنوع است و شما می‌توانید با توجه به بودجه و نیاز خود مدل مناسبتان را انتخاب کنید. برای اطلاع از قیمت بروز مصرف کننده و قیمت ویژه فروش همکاری در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر می‌توانید با کارشناسان آنلاین ما ارتباط برقرار نمایید.

محصولات گاتریا ( چینی نام ) از نظر تنوع بسیار غنی می باشند. در این کارخانه هنگام تولید در دسته محصول‌ها انواع طرح‌های کلاسیک و مدرن برای هر سلیقه‌ای طراحی شده‌اند تا رضایت همگان را بتواند برآورده نماید. این برند در تولید مدل‌های خود از طراحان به نام ایرانی و هم چنین طراحان متخصص کشور ترکیه و ایتالیا بهره می‌گیرد تا علاوه بر زیبایی ظاهری، از نظر کیفیت نیز نقش بالایی را در تولید ایفا نماید. کارخانه چینی نام مجهز به ماشین آلات صنعتی بروز با تکنولوژی روز است و استاندارهای جهانی را در تولید تمام قطعات خود رعایت می‌کند. به علاوه در خط تولید از بهترین مواد اولیه استفاده می‌شود و تمام چینی‌های بهداشتی دارای لایه لعاب باکیفیت با خاصیت آنتی باکتریال، ضدخش و ضدلک می باشند. برای خرید محصولا گاتریا و استعلام قیمت محصولات گاتریا؛ روی دکمه دانلود کاتالوگ گاتریا (چینی نام) کلیک کنید.

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود