برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

لیست قیمت محصولات راسان بروز رسانی تیر 1402 به همراه کاتالوگ محصولات راسان

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند1

شیرآلات راسان

یکی از مهم ترین نکته هایی که در تاسیسات هر ساختمانی وجود دارد، شیرآلات به کار رفته در آن می باشد. این محصولات که عموما از جنس فلز می باشند برای تنظیم و باز و بسته کردن جریان آب گرم و سرد مورد استفاده قرار می گیرد. شیرآلات، جدای از کاربردشان که در آشپزخانه و حمام دارند نقش بسیار مهمی در زیبایی دکوراسیون قسمت های مختلف منزل و محل کار ایفا می کنند. بنابراین، انتخاب مدل های متنوع شیرآلات بهداشتی و کیفیت بالای آنان که متناسب با نیاز و سبک طراحی مکان مورد نظر ما باشد؛ از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

کاتالوگ محصولات راسان

دانلود کاتالوگ شیرآلات راسان

تاریخ بروز رسانی تیر 1402

لیست قیمت محصولات راسان

دانلود لیست قیمت راسان

تاریخ بروز رسانی تیر 1402

تاریخچه کوتاه از بوجود آمدن شیرآلات راسان

کارخانه ماهسان پویا در سال 1376 آغاز به فعالیت کرد. مدیران کارخانه ماهسان پویا قبل از آغاز به کار در کارخانه مشغول به کار تجارت بودند و از نمایندگان فعال یک شرکت تولیدی شیرآلات بهداشتی آلمانی بودند. اندیشه تولید شیرآلات ایرانی با رویکرد آلمانی از همان زمان اولیه شروع به کار در راس اهداف شرکت بود. اولین محصولات ماهسان پویا مبتنی بر دانش فنی و استفاده از متخصصان داخلی تولید گردید و شیرآلات بهداشتی این کارخانه روز به روز با طراحی های زیبا و کیفیت فوق العاده و به روز شدن دستگاه های تولید و استفاده کردن از فناوری های پیشرفته و تلاش مدیران و تیم های کارشناسی و مدیریتی و البته تمام کارمندان و کلیه پرسنل تا به امروز باعث پیشرفت قابل توجه ای در محصولات این کارخانه شده است. هم اکنون این شرکت با دارا بودن دو برند راسان و ماهسان رقیبی جدی برای شیرآلات خارجی در ایران شده است.

برای تولید شیرآلات بهداشتی اصولا از آلیاژهای چدن، برنج، برنز و استیل استفاده می گردد. شیرآلات بهداشتی راسان به وسیله شمش های برنج آنالیز شده تولید می شوند. استفاده از سرب خشک در تولید شیرآلات به دلیل بهداشتی بودن و رعایت کلیه اصول استاندارد سازی شیرآلات منسوخ شده و غیر قانونی می باشد. درصد سرب استفاده شده در این شمش های برنج که مواد اولیه شیرآلات راسان هستند، پائین تر از 5/2 درصد است. میزان کلیه عناصر مضر با دستگاه کوانتومتر به صورت کاملا دقیق و روزانه آنالیز شده، از خروج محصولاتی که این استاندارد را رعایت نکنند، جلوگیری می شود. نکته بسیار مهم در تولید شیرآلات بهداشتی این است که اگر میزان فلز سرب استفاده شده در شیرآلات بیش از حد مجاز باشد، به مرور زمان به آب مصرفی خانوار وارد می شود که می تواند منجر به ابتلا انواع سرطان و بیماری های پوستی شود. به همین علت در هنگام خرید شیرآلات باید نهایت دقت را به عمل آورد تا محصول با کیفیت و دارای علامت استاندارد خریداری شود. فلز برنج با کنش پذیری بسیار پائینی که در مجاورت هوا و آب دارد، گزینه بسیار مناسب و البته به نسبت استیل مقرون به صرفه تر و مشتری پسندتر می باشد.

برند راسان با استفاده از تکنولوژی های برتر در تولید وجود دستگاه های پیشرفته و هوشمند، استفاده از مواد اولیه مرغوب، استفاده از مشاوران و کارشناسان مجرب، بازدید دوره ای کارشناسان اداره استاندارد، رعایت اصول استانداردهای ISO و استانداردهای بهداشتی محیط باعث شده است که خروجی این کارخانه فقط محصولات با کیفیت و مرغوب باشد. مهم ترین کاربرد شیرهای آب، توزیع آب می باشد؛ ولیکن با در نظر گرفتن قسمت های مختلف خانه و محل کار از جمله آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی و غیره؛ این محصولات در انواع متنوعی تولید و عرضه می شوند. شیر ظرفشویی در آشپزخانه همواره یکی از پرکاربردترین وسیله ها می باشد که برای کارهای مختلفی از قبیل پخت و پز غذا، شستن خوراکی ها و شستشوی ظروف مورد استفاده قرار می گیرد. به همین خاطر، علاوه بر کیفیت آن طرح زیبای شیر سینک ظرفشویی حائز اهمیت می باشد.  

شیرهای اهرمی راسان به دلیل سهولت در استفاده در سال های اخیر مورد توجه و استقبال بی نظیر خریدارن قرار گرفته است. امروزه با توجه به اهمیت استفاده از آب آشامیدنی سالم و بدون املاح زیان آور و به منظور جلوگیری از مشکلاتی چون سنگ کلیه، استفاده از شیر تصفیه آب گزینه مناسبی می باشد.

شیر تصفیه آب راسان یکی دیگر از شیرآلات آشپزخانه می باشد که اصولا در سینک و کنار شیر ظرفشویی قرار می گیرد و امروزه از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. در سرویس های بهداشتی شیر روشویی و شیر توالت یکی از مهم ترین فاکتورها در جلوه مناسب و همچنین بهداشت آن می باشد. مدل های فانتزی و لوکس در انواع و تنوع گوناگون با طرح های زیبا و کیفیت بالایی از برند راسان در بازار شیرآلات بهداشتی موجود می باشد. برای رعایت بیشتر بهداشت در سرویس های بهداشتی، در مکان های عمومی بخصوص محل کار توصیه می گردد که از شیرهای لمسی و یا چشمی استفاده گردد.

پس از یک روز کاری طاقت فرسا و یا شروع یک روز شاداب و دلچسب گرفتن یک دوش گزینه بسیار خوبی می باشد که بسیار لذت بخش می باشد.

دوش حمام راسان: بخش های مختلف شیر حمام شامل سر دوش و مغزی شیر حمام می باشد که در مدل های متنوعی ساخته می شود. دقت در انتخاب انواع با کیفیت شیرآلات حمام می تواند تضمین کند. دوش دلچسب را برای شما به ارمغان بیاورد. معمولا شیر دوش حمام دارای تنظیمات فشار آب بوده و در اندازه ها و شکل های مختلفی مثل دوش تلفنی و یا دوش چراغ دار عرضه می شوند که با توجه به سلیقه و کاربری برای خانواده ها قابل انتخاب می باشند.

محصولات راسان که در مدل های متنوع مدرن و سلطنتی تولید می شوند شامل

  1.       شیر روشویی راسان

  2.       شیر سینک راسان

  3.       شیر آفتابه راسان

  4.       شیر دوش راسان

  5.       یونیکا و یونیورست راسان

  6.       فلاش تانک راسان

  7.       شیرآلات هوشمند راسان

 

شیرآلات راسان دارای 5 سال ضمانت می باشد. یکی از راه های خرید شیرآلات راسان مراجعه به فروشگاه های مختلف و جستجو در میان آن ها می باشد. ولی امروزه با توجه به مشغله های روز افزون افراد، از جمله ساعات کاری زیاد و ترافیک های طولانی، بسیاری از افراد ترجیح می دهند از روش های سریع تر و مقرون به صرفه تری چون خرید آنلاین شیرآلات راسان را با دانلود کاتالوگ راسان انتخاب نمایند. به همین منظور مرجع تخصصی کالای ساختمان چلونگر این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده است که خرید راحت و با صرفه تری داشته باشند.

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود