برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

لیست قیمت محصولات مس بروز رسانی اسفند 1401 به همراه کاتالوگ محصولات مس

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند1

کارخانه لوازمات آشپزخانه مس

کارخانه لوازم خانگی مَس به عنوان اولین تولید کننده هود آشپزخانه در سال ١٣٦٢ با تمرکز بر توسعه صنعت لوازم آشپزخانه و ارتقای سطح سلامت محیط خانه همگام با دستاوردهای علمی و فنی بین المللی این صنعت، آغاز به کار نمود و در این راستا با بهره گرفتن از نیروی های متخصص داخلی و نیز با بکارگیری و آموزش کارگران ماهر موفق به تولید کیفی محصولات خود در سطح ملی و فرا منطقه ای گردید. این واحد تولیدی ضمن مشارکت فعال در تدوین استاندارد ملی هود خوراک پزی موفق به دریافت نشان استاندارد ملی ایران (در بدو تدوین) در سال ١٣٧٩ و سپس موفق به استقرار مدیریت تصمین کیفیت ایزو ٩٠٠٢ در سال ١٣٨٠ و تعمیم آن به ایزو ٩٠٠١ در سال بعد گردید.
هم اکنون کارخانه لوازم خانگی مَس با تولید و عرضه متنوع محصولات خود شامل انواع هود آشپزخانه، اجاق گاز توکار، فرگاز توکار، فر ترکیبی (برقی و گازی) و انواع سینک های ظرفشویی در حال ارائه خدمات به نمایندگان فروش در سراسر ایران با توجه به حفظ و تداوم کیفیت محصولات، عنایت ویژه به حقوق مصرف کننده، رضایت مندی مشتری، پشتیبانی و خدمات موثر پس از فروش می باشد. کارخانه لوازم خانگی مَس با بهره گیری از «واحد تحقیق و توسعه» ضمن ارتقای کیفی و کمی محصولات، پایبندی خود را نسبت به حفظ محیط زیست، حفاظت و ایمنی کار، کاهش ضایعات فرایند تولید و نیز با شناخت و ورود به بازارهای فرا ملی موفق به دریافت نشانهای استاندارد و جوایز متعدد ملی و بین المللی گردیده است. این واحد ضمن دریافت گواهینامه استاندارد کیفیت اروپا (سی ای)، عضو انجمن ملی کیفیت ایران و دارای نشان بین المللی «ارزش برند» می باشد. کارخانه لوازم خانگی مس بالاترین افتخار خود را، «اعتماد مشتریان» دانسته و با امید به حفظ و تداوم این اعتماد، به استمرار ارتقای کمی و کیفی محصولات و خدمات خود استوار است.

لیست قیمت سینک آشپزخانه مس

دانلود لیست قیمت سینک آشپزخانه مس

تاریخ بروز رسانی اسفند 1401


لیست قیمت گاز آشپزخانه مس

دانلود لیست قیمت گاز آشپزخانه مس

تاریخ بروز رسانی اسفند 1401


لیست قیمت هود آشپزخانه مس

دانلود لیست قیمت هود آشپزخانه مس

تاریخ بروز رسانی اسفند 1401

تکنولوژی مدرن در کارخانه لوازم آشپزخانه مس

سیستم های جدید خروجی هوا

نوآوری ویژه در طراحی قسمت خروجی هواکش هود آشپزخانه مس موجب ارتقاع حجم تخلیه هوای تعبیه شده باعث ممانعت از ورود احتمالی حشرات و اشیای به درون محیط خانه و آشپزخانه می گردد. تبدیل دهانه خروج هوا در دو سایز ١٠٠ میلیمتر و ١٢٠ میلیمتر امکان اتصال به لوله خروج هوا در مقاطع مناسب را فراهم می نماید.

هود مس

هودهای مس بسیار شیک و با کیفیت هستند و از تنوع مدل های مختلف برخوردار می باشند. نصب این هود ها به آشپزخانه شما جلوه خاصی می بخشند. هود مس به دو صورت به بازار عرضه می شود، هود مس با قطعات ایرانی که تولید داخل می باشد و هود ایتالیایی Turboline که واراداتی است و تحت عنوان مس به فروش می رسد، هود مس توربولاین به نسبت هود مس تولید داخل قیمت بالاتری دارد. هود مس ایرانی در سه طرح هود شومینه ای کلاسیک یا فلت، هود شومینه ای دکوراتیو یا ۴۵ درجه و هود جزیره تولید میشود. اما هودهای توربولاین طرح جزیره را ندارد ابعاد هود مس بین ۹۰،۶۰ و ابعاد هود مس توربولاین بین ۹۰،۸۰،۶۰ متغیر است، و مکش آن ۷۰۰ مترمکعب می باشد. جنس هود مس بسته به مدل آن استیل، شیشه ای و یا شیشه و استیل است و میزان صدای آن بین ۵۵ تا ۶۳ دسی بل متغیر می باشد.

اجاق گاز مس

اجاق های گاز مس بسیار شیک و زیبا طراحی شده اند و علاوه بر زیبایی، از کیفیت فوق العاده ای نیز برخوردار می باشند. انتخاب و نصب این اجاق ها بنا بر سلیقه تان؛ بر مدرن بودن و یا کلاسیک بودن آشپزخانه شما می افزاید و لذت آشپزی را برای شما دوچندان می نماید. اجاق گاز مس در طرح اجاق گاز توکار یا اجاق گاز صفحه ای از جنس صفحه استیل، شیشه و شیشه-استیل عرضه می شود. از امکانات اجاق گاز مس، بسته به مدل و قیمت آن می توان دو لایه لعاب مقاوم به حرارت، ترموکپل ایتالیایی، فندک فوق سریع و برقی ایتالیایی، شیر گاز ساخت ترکیه را نام برد. اجاق گاز مس دو سال گارانتی دارد.

شیر گاز

شیرهای گاز مورد استفاده در محصولات گاز سوز «مس» تماما از آلیاژ برنجی ساخته شده اند و متضمن عمر طولانی و پایداری کیفیت شعله می باشند.

سینک های استیل مس

سینک های کارخانه مس بسیار زیبا و با کیفیت می باشند و نصب آن در آشپزخانه شما کاری شیک و مدرن می باشد که بنا به مدل آشپزخانه خود می توانید مدل کلاسیک و روز آن را انتخاب نمایید. سینک های ظرفشویی از نظر جنس، اندازه، تعداد کاسه و همچنین نحوه ی نصب؛ انواع و اقسام مختلفی دارد. اگر بخواهیم آن ها را از نظر نحوه ی نصب تقسیم بندی کنیم می توانیم به دو نوع تو‌کار و روکار آن اشاره نماییم. همچنین از نظر جنس و متریال استفاده شده در ساخت آن می توان به سینک های استیل، کورین، سینک مرمر، سینک صابون اشاره نمود. از نظر اندازه باید سینکی انتخاب نماییم تا با ابعاد کابینت تناسب داشته باشد. همانطور که می دانید سینک ظرفشویی علاوه بر شستن ظروف در آن ها کارهای دیگری نظیر شستن میوه و درست کردن و آماده کردن غذا و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

سینک استیل مس

سینک های استیل ویژگی های مثبت و منفی دارند. از جمله ویژگی های مثبت آن می توان به ضد زنگ بودن، مقاوم بودن در برابر ضربه و سهولت در تمیز کردن اشاره کرد. در کنار ویژگی های مثبت یک ویژگی منفی دارد و آن هم این است که ممکن است خشدار شود.

سینک‌ ظرفشویی مسی

دارای قابلیت آنتی‌ باکتریال یک پرتوی نور می باشند. سینک ظرفشویی مسی با توجه به ویژگی‌ها و خواصی که دارد، می‌تواند آشپزخانه‌ی شما را کاملا دگرگون کرده، روح و زیبایی چشمگیری به آن ببخشد و آشپزخانه شما را کاملا مدرن و کلاسیک می نماید. مس تاریخچه‌‌ای طولانی در آشپزخانه دارد و قرن‌ها جزو فلزات پر مصرف در سینک‌ و اجاق بوده و خواهد بود. در نتیجه فواید و مضرات آن کاملا معین است و تمام کارشناسان روی آن توافق نظر دارند. این فلز زیبا وقتی در سینک آشپرخانه استفاده می‌شود یک حالت آنی و خیره کننده به آشپزخانه می‌دهد و در کنار سایر اجزاء و المان‌ها به دلیل طبیعت فعال و شکل‌پذیر آن یک قاب یونیک و پویا در آشپزخانه به وجود می‌آورد. امروزه سینک‌ مسی در دامنه‌ی وسیعی از شکل و طرح و اندازه وجود دارند؛ که کارایی بالا و قابلیت‌ های زیادی را در آشپزخانه به دوش می‌کشند و اهمیت چندانی هم ندارد که طرح آشپزخانه‌ی شما به چه شکل است، سینک ظرفشویی مسی به راحتی با هر محیطی سازگار می‌شود.

سینک ظرفشویی مسی مس

مس شکل داده شده به دلیل رنگی که دارد و انعطاف ‌پذیری و قابلیت تغییر شکل زیاد از لحاظ سرشت و ذات بسیار غنی است. سینک‌های مسی در ضخامت‌ های مختلف نسبی 18 (ضخیم‌ تر و با کیفیت تر) و 14 (نازک ‌تر و ارزان ‌تر) موجود هستند. فلز مس در ساخت ظروف مسی هم کاربرد دارد، از نظر زیبایی شناختی استفاده از ظروف مسی در کنار سینک مسی می‌توانند به آشپزخانه‌ی جانی تازه ببخشد. بدیهی است که هر چه ضخامت نسبی مس بیشتر باشد، کیفیت آن نیز بالاتر خواهد بود و نکته‌ی جالب ‌تر آنکه، انعطاف آن نیز بیشتر می شود. بسته به نوع سینکی که نیاز دارید می‌ توانید ضخامت مورد نظر خود را انتخاب کنید. فلز مس بسیار قوی و در عین حال بسیار شکل ‌پذیر و چکش‌ خوار است، سینک‌های مسی در دامنه ی وسیعی از حالت و شکل و اندازه موجود هستند که می تواند بسیار بزرگ و عمیق شکل داده شوند. مس بسته به ضخامت نسبی آن می‌تواند سال‌های زیادی دوام داشته باشد و در آشپزخانه‌ی شما بدرخشد. ظروف شکستنی در صورت افتادن روی سینک مسی احتمال شکستن کمتری دارند چرا که انعطاف پذیر می باشد و به اندازه‌ی سنگ ‌های طبیعی سخت نیست.

برای دانلود جدیدترین کاتالوگ مس ایـنـجـا را کلیک کنید.

دانلود کاتالوگ محصولات مس

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه انتخاب لوازم آشپزخانه مناسب برای خود با کارشناسان ما ارتباط برقرار فرمایید. مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر تمام تلاش خود را می کند تا شما بتوانید به راحتی بهترین انتخاب را داشته باشید.

مقالات مرتبط

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود