برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

نکاتی درباره حوله خشک کن ها و مزایای آن

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند0

نکاتی درباره حوله خشک کن ها و مزایای آن ها

احتمالا در مورد سیستم های حوله خشک کن چیزهایی را شنیده باشید و یا در تصاویر اینترنتی حمام های لاکچری آن ها را دیده اید. اما اینکه این دستگاه ها در عمل دارای چه ماهیت و عملکردی هستند و چه مزیت هایی را در اختیار کاربران قرار می دهند، قابل ذکر می باشد. آنچه که واضح است در ساخت و دیزاین بسیاری از ساختمان‌ها، حوله خشک کن از جمله اکسسوری و تجهیزات غیرضروری به شمار می آید. اما مطالعه قابلیت‌ها و مزیت این سیستم ها می تواند عقیده شما را تغییر بدهد.

 

حوله خشک کن

اغلب سیستم های سرمایشی و گرمایشی مورد استفاده در ساختمان های امروزی دارای ابعاد بزرگی می باشند که می تواند در تناقض با فضای کم ساختمان های مدرن باشند. از طرف دیگر، اهمیت زیبایی و جلوه ای که این سیستم ها دارند نیز کمتر از کارایی شان نمی باشد. از این رو، سیستم های حوله خشک کن مدرن می توانند به عنوان تکنولوژی ای مدرن، جایگزین سیستم های گرمایشی سنتی بشوند.

 

قبل از اینکه در مورد خرید یا عدم خرید حوله خشک کن تصمیم بگیرید، لازم می باشد ابتدا با این دستگاه آشنا بشوید. حوله خشک کن ها معمولا در حمام ها نصب می گردند. اما در حالت کلی می توانند در هر محیطی که دارای رطوبت بالاست نیز اجرا و نصب گردند. این سیستم ها، علاوه بر خشک کردن حوله و سایر منسوجات، می توانند دمای محیط را بالا برده و کنترل بکنند، از رطوبت بالای محیط و قارچ و کپک زدگی جلوگیری کرده و زیبایی محیط حمام، آشپزخانه یا … را دوچندان نمایند

 

نحوه عملکرد و انواع حوله خشک کن

از نظر نحوه عملکرد

حوله خشک کن الکتریکی (Electric)

و حوله خشک کن هیدرونیکی (Hydronic)

سیستم های الکتریکی به صورت مستقل از سیستم های گرمایشی فعالیت می کنند. این سیستم ها، به المنت های الکتریکی کم توانی (Electric-Powered Low Watt Elements) مجهز هستند که عامل گرمایش هستند. برخی از این حوله خشک کن ها از المنت های خشک (Dry Elements) بهره می برند که با داغ شدن یک سیم در داخل تیوب ها عمل گرمایش را انجام می دهد. در حالی که انواع دیگر آن ها با استفاده از المنت های خیس (Wet Element) و بر اساس گرمایش سیال (روغن یا آب)  کار می کنند.

 

نوع دیگر حوله خشک کن ها، که به صورت هیدرونیکی هستند نیز با استفاده از جریان سیال گرفته شده از سیستم های گرمایشی کار می کنند. در حقیقت، این سیستم ها درست مثل یک رادیاتور عمل می نمایند. از همین رو نیز برای انتخاب و خرید این سیستم ها لازم است سیستم گرمایش مرکزی ساختمان مد نظر قرار گرفته شود.

 

از نظر جنس

جنس حوله خشک کن ها نیز می تواند نوع دیگری از طبقه بندی را برایشان رقم بزند. این طبقه بندی عبارت است از:

 

استیل (فولادی)

شیشه ای

و آلومینیومی

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از فروشگاه اینترنتی چلونگر ، که عرضه و ارائه کننده انواع حوله خشک کن و مرجع تخصصی کالای ساختمانی می باشد مراجعه کنید و خرید خود را انجام بدهید.

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود