برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

دستگاه زباله خرد کن

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند0

درباره دستگاه زباله خرد کن

دستگاه آشغال خردکن یا زباله خردکن سینک ظرفشویی  که به اسم های دیگری نیز شناخته میشود مانند: زباله خرد کن آشپزخانه، دستگاه زباله خرد کن خانگی، زباله محو کن و سینک سبز شناخته می‌شود که  در دهانه خروجی آب سینک ظرفشویی نصب شده و تمام ضایعات غذایی ازجمله اضافه غذا،پوسته میوه جات ،سبزیجات ، تفاله چایی را پودر کرده و همراه با آب وارد فاضلاب میکند. این دستگاه در دو مدل زباله خردکن خانگی و زباله خردکن صنعتی در بازار داخلی عرضه میگردد .

به این دستگاه، دستگاه زباله خردکن آشپزخانه یا زباله محوکن نیز گفته میشود.

با نصب این دستگاه زباله خردکن زیر سینک جداسازی بازیافت تر از خشک راحتتر انجام شده که مجرای فاضلاب را از هر گونه چربی و گرفتگی باز می دارد.

این دستگاه دارای تایئدیه از سازمان های آب وفاضلاب ، بهداشت ، محیط زیست میباشد.

  • وزن کم
  • کم صدا
  • پر قدرت
  • کلید ایر سویئچ پنوماتیک
  • قابلیت اتصال به لوله خورجی ماشین ظرفشویی و لباسویی

 

 

 

شیر ظرفشویی و شیر آلات بهداشتی

 

شیر ظرفشویی در مدل های گوناگون ارائه شده است که جز پر فروش ترین شیرآلات میباشد که همه به دنبال  قیمت مناسب و کیفیت مطلوب به عنوان شیر ظرفشویی هستند که بتوانند از آن استفاده کنند و صرفه اقتصادی نیز برایشان داشته باشد.بعضی از این شیر آلات ظزفشویی دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش در سراسر کشور می باشند.

که نمونه از برند های بهترین آن ها را به شما معرفی می کنیم:

شیر ظرفشویی قهرمان،شیر سینک ظرفشویی قهرمان ،شیرظرفشویی شولدر،شیر سینک ظرفشویی راسان،

فروشگاه آنلاین چلونگر در عرضه انواع وسایل کالای تخصصی ساختمانی فعالیت دارد و انواع شیر سینک آشپزخانه،شیر آلات بهداشتی،ست شیر آلات، شیر سینک آشپزخانه و… فعالیت دارد.برای دیدن قیمت ها و اطلاعات بیشتر به فروشگاه اینترنتی چلونگر مراجعه کنید.

 

شیر ظرفشویی ها در مدل و برند های  مختلف استفاده  میشوند و از طرح ساده و جذاب بهترین گزینه برای خرید شیر ظرفشویی با قیمت مناسب از کارخانه کورد نظر  میباشد.ارتفاع مناسب تنه شیر از سطح سینک وبه کارگیری علم ریختگی از مزایای محصولات میباشد.

 

این نوع شیرآلات را در بازار داخلی با نام های مختلفی مانند شیر سینک قهرمان، شیر سینک ظرفشویی قهرمان یا شیر آشپزخانه قهرمان نام میبرند اما به طور معمول این شیر با نام شیر ظرفشویی قهرمان مدل اسپانیایی عرضه میگردد.

 

شیرآلات قهرمان از لحاظ جنس آلیاژ و آبکاری بدنه از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و از نظر رتبه در دسته شیرآلات کلار و شیرآلات راسان قرار دارد.

 

ست شیرآلات قهرمان مدل اسپانیایی دارای شیر ظرفشویی، شیر روشویی ثابت، شیر توالت و شیر حمام نیز می باشد که در قسمت محصولات و با انتخاب شیرآلات بهداشتی قهرمان میتوانید مشاهده کنید و به آسانی خرید مطمئن داشته باشید.

 

کالای ساختمانی چلونگر سعی در ارائه اطلاعات دقیق و کامل از شیرآلات بهداشتی مختلف داشته و بدون تعصب به برندی خاص اطلاعات صحیح را دراختیار کاربران قرار میدهد تا برای خرید شیرآلات بهداشتی و دیگر محصولات ساختمانی تصمیم گیری را برای مشتریان عزیز آسان تر نماید

 

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود